انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی سونی Xperia 10 IV


انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی سونی Xperia 10 IV

تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند سونی، از جمله Xperia 5 IV، Xperia 1 III، Xperia 5 III و Xperia Pro-I ماه گذشته به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت کردند. در جدیدترین توسعه، شرکت ژاپنی در حال ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای Xperia 10 IV است که در ژوئن 2022 عرضه شد. این نسخه در حال حاضر محدود به آسیای جنوب شرقی است اما به زودی به سایر مناطق نیز گسترش خواهد یافت. در اینجا جزئیات است.

فرادرس

آپدیت اندروید 13 برای دستگاه میان رده Xperia 10 IV با شماره ساخت 65.1.A.4.8 منتشر می شود. در حال حاضر برای مدل دو سیم کارته گوشی هوشمند با شماره مدل XQ-CC72 در آسیای جنوب شرقی عرضه می شود. این به روز رسانی تمام ویژگی های جدیدی را که big G با جدیدترین نسخه اندروید معرفی کرده است به همراه وصله های امنیتی اندروید برای دسامبر 2022 به ارمغان می آورد.

کاربران Xperia 10 IV که در آسیای جنوب شرقی زندگی می کنند باید به زودی اعلان به روز رسانی OTA را برای نسخه پایدار اندروید 13 دریافت کنند. با مراجعه به بخش Software update در تنظیمات می توانید به صورت دستی آپدیت را بررسی کنید.

اندروید 13 با تغییرات بصری بسیاری همراه است و گزینه های سفارشی سازی تم، رنگ و آیکون های بیشتری را ارائه می دهد. ویژگی های رفاه و امنیت دیجیتال را به روز می کند. به روز رسانی جدید به کاربران این امکان را می دهد که زبان های مختلف را برای برنامه های مختلف تنظیم کنند و مجوزهای برنامه را به طور موثرتری مدیریت کنند.

برای یادآوری، Sony Xperia 10 IV به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده با نمایشگر OLED 6 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2520 پیکسل معرفی شد. این دستگاه دارای یک تراشه اسنپدراگون 695 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

یک دوربین پشتی سه گانه در پشت وجود دارد که شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی است. در جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود دارد. گوشی هوشمند سونی انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که از شارژ سریع 21 واتی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید