انتشار آپدیت نرم افزاری برای گوشی Moto X40 موتورولا


موتورولا، یکی از تولیدکنندگان پیشرو گوشی های هوشمند، آپدیت بتا جدیدی را برای گوشی هوشمند X40 در چین منتشر کرده است. این آپدیت به همراه پچ امنیتی اندروید آگوست 2023، بهبودها و اصلاحات زیادی را برای دستگاه به ارمغان می آورد و نسخه پایدار آن به زودی برای همه عرضه می شود.

دستگاه حضور و غیاب دستگاه ساعت زنی ساعت حضور و غیاب کسرا

آخرین آپدیت برای نسخه چینی Moto X40، دستگاه را از نسخه نرم افزاری T1TR33.4-30-62 به نسخه نرم افزاری T1TR33.4-30-75 به‌روزرسانی می‌کند و با آپدیت، دستگاه با آپدیت امنیتی آگوست 2023 ادغام می‌شود.

آپدیت امنیتی برخی دیگر از تغییرات مهم سیستم شامل تغییرات ایجاد شده در درایور GPU دستگاه، عملکرد، نمایشگر، ضبط صدا، خدمات هوش مصنوعی، والپیپر تعاملی، تقویم، سرویس ابری، ضبط کننده، کمک دستگاه و فناوری صوتی Dolby Atmos را دربرمی گیرد. چند بهینه سازی و اصلاح سیستم نیز بخشی از آپدیت است. بهینه‌سازی‌ها به الگوریتم‌های صوتی فضایی آورده می‌شوند و حرکات تمام صفحه از این پس در Split Screen پشتیبانی می‌شوند.

مشکل فلاش بک هنگام استفاده از Calendar در Split Screen نیز همراه با چند اصلاح و بهینه سازی جزئی دیگر برطرف خواهد شد. پایداری اتصالات Wi-Fi نیز بهبود خواهد یافت. با توجه به آپدیت های دوربین، تغییراتی در اپلیکیشن دوربین، آلبوم عکس و همچنین تیونر دوربین اعمال خواهد شد. عملکرد تصویربرداری دوربین و عملکرد بارگذاری آلبوم بهینه خواهد شد. مشکل صدا ضبط ویدیو و مشکل ایجاد شده در هنگام حذف و نصب مجدد آلبوم نیز برطرف خواهد شد. باز هم، چند اصلاح و بهینه سازی جزئی دیگر نیز وجود دارد.

اتصالات دستگاه شخص ثالث بهینه می شود و عملکرد گیمینگ دستگاه بهبود می یابد. به‌روزرسانی‌هایی برای Moto Games انجام خواهد شد و بهینه‌سازی شبکه با تأخیر کم اضافه خواهد شد. بهینه سازی هایی نیز برای عملکرد بازی دستگاه انجام خواهد شد. مشکل ناسازگاری GPU با بازی Ni Shui Han نیز با آپدیت برطرف خواهد شد. فرآیند به‌روزرسانی هیچ یک از داده‌های شخصی کاربر را حذف یا تغییر نمی‌دهد، با این حال، پس از به‌روزرسانی دستگاه، ارتقا به نسخه قبلی امکان‌پذیر نخواهد بود. موتورولا همچنین از طریق دسته رسمی Weibo خود تأیید کرده است که به‌روزرسانی پس از 1 یا 2 هفته زمانی که این نسخه سیستم عامل جدید پایدار شود، برای همه ارائه می‌شود.

گوشی Moto X40 آپدیت شد

در اخباری دیگر  طبق گزارش‌ها، موتورولا در حال کار بر روی دو دستگاه سری G است. اخیراً Moto G54 در رندرهای مطبوعاتی رویت شد. اکنون Moto G84 5G نیز در رندرهای فاش شده به اشتراک گذاشته شده توسط Evleaks رویت شده است. تصاویر به ما نگاهی از دستگاه می دهند. پیشنهاد آینده قبلاً گواهی TDRA و FCC را دریافت کرده است که به عرضه قریب الوقوع گوشی هوشمند اشاره دارد. انتظار می رود Moto G84 5G به عنوان جانشین G82 که سال گذشته عرضه شد وارد بازار شود.

همانطور که در رندرهای فاش شده، Moto G84 5G دارای طراحی جعبه ای است. یک ماژول دوربین مربع شکل بیرون زده در پنل عقب به همراه لوگوی batwing مانند این برند وجود دارد. دکمه های روشن/خاموش و تنظیم صدا در سمت راست و سینی سیم کارت در سمت چپ قرار دارند. مشخص نیست که آیا کلید پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت استفاده می شود یا اینکه آیا دستگاه دارای یک اسکنر درون نمایشگر است.

در جلو، Moto G84 5G دارای یک صفحه نمایش حفره دار در وسط است. صفحه نمایش با حاشیه های نازکی همراه شده است. این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه عقب به همراه نوشته 50 مگاپیکسلی OIS است که حضور سنسور را تایید می کند. در پایین دستگاه یک پورت USB-C، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری و یک مشبک بلندگو قرار دارد. رندرها گوشی Moto G84 5G را در رنگ‌های قرمز، مشکی و نقره‌ای نشان می‌دهند.

مشخصات اصلی Moto G84 5G در حال حاضر فاش نشده است. لیست گواهی FCC نشان داد که دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید