دستبند تناسب اندام Smart Band 8 شیائومی در راه بازار جهانی


شیائومی اسمارت بند 8 را در آوریل سال جاری راهی بازار چین کرد. از آن زمان تاکنون محدود به بازار داخلی بوده و هنوز وارد بازار جهانی نشده است. علی‌رغم اینکه یک پوشیدنی با ویژگی‌های غنی است، قیمت آن کمتر از 50 دلار بوده و آن را در بین سایر رقبا متمایز می کند. یکی از دلایل تقاضای بالای آن در بازار داخلی تلقی می شود که باعث شده شرکت ها تقاضای داخلی را در اولویت قرار دهند.

دستگاه حضور و غیاب دستگاه ساعت زنی ساعت حضور و غیاب کسرا

اما اکنون شیائومی به دنبال خدمات رسانی به بازار جهانی است که نشان می دهد اخیراً در وب سایت گواهی SIRIM مالزی و اعلامیه یک توزیع کننده لهستانی ذکر شده است. یک توزیع کننده بزرگ لهستانی اخیراً اعلام کرده که تحویل نسخه جهانی Smart Band 8 از 4 اکتبر آغاز خواهد شد. پیش‌سفارش از قبل با 199 PLN (48.51 دلار) در وب‌سایت آغاز شده است. اکنون این تاریخ ممکن بوده فقط برای لهستان قابل اجرا باشد و شرکت می تواند تاریخ های مناطق دیگر را نیز در روزهای آینده نشان دهد.

از آنجایی که اسمارت بند 8 هنوز در سطح جهانی عرضه نشده، شرکت ممکن است چند هفته زودتر آن را به دست کاربران برساند. شیائومی اسمارت بند 8 دارای صفحه نمایش لمسی 1.62 اینچی AMOLED است که از نرخ نوسازی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت با تراکم پیکسلی 326ppi بهره می برد. این ساعت دارای حداکثر 200 واچ فیس است که به راحتی از طریق برنامه سلامت شیائومی قابل تغییر هستند.

برخی از واچ فیس ها حتی به کاربران اجازه می‌دهند بازی‌هایی مانند پینگ پنگ، شوتر و غیره را انجام دهند. این دستگاه بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و ویژگی های آن همچنین برخی از داده های مهم مانند فرکانس گام، طول گام و نیروی ضربه به زمین را ردیابی می کند. همچنین از ضربان قلب، ردیابی خواب، نظارت بر اکسیژن خون و ردیابی قاعدگی برای زنان پشتیبانی می کند. باتری لیتیوم پلیمری 190 میلی آمپر ساعتی آن تا 16 روز شارژ می شود. شارژر مغناطیسی آن تنها 1 ساعت طول می کشد تا آن را به طور کامل شارژ کند.

دستبند تناسب اندام Smart Band 8 از راه می رسد

در اخباری مرتبط انتظار می‌رود گوشی‌های پرچم‌دار آینده شیائومی در سال جاری و احتمالاً در ماه نوامبر سال 2023 رونمایی شوند و قبل از عرضه آن، اولین تصاویر ظاهری از گوشی هوشمند شیائومی 14 پرو فاش شده است.

کارتیکی سینگ با همکاری SPinfoJP اولین تصاویر گوشی هوشمند آینده شیائومی 14 پرو را فاش کرده است و تصاویر این دستگاه را در چهار رنگ مختلف نشان می دهد. این گوشی هوشمند دارای رنگ‌های مشکی، آبی روشن، سبز روشن و سفید است.

طراحی پنل عقب گوشی هوشمند نیز فاش شده و از نظر ظاهری، طراحی مشابه گوشی هوشمند قبلی شیائومی 13 پرو دارد. دستگاه دارای همان ماژول دوربین مربعی شکل است، با این حال، همانطور که توسط افشاگر ذکر شده، آرایش لنز دوربین در ماژول دوربین کمی متفاوت است. وی همچنین اضافه کرده  که این دستگاه به جای دوربین تله فوتو معمولی دارای لنز تله فوتو پریسکوپ است. علاوه بر این، ماژول دوربین دارای برند Leica و سمت چپ پایین پنل عقب دارای لوگو شیائومی است.

گفته شده سری 14 شیائومی چهار مدل داشته و انتظار می رود که این سری شامل شیائومی 14، شیائومی 14 پرو، شیائومی 14 آلتیمیت و نسخه ویژه شیائومی 14 پرو باشد. همچنین پیشنهاد شده که مدل نسخه ویژه ممکن است به عنوان دستگاه +Xiaomi 14 Pro عرضه شود.

در مورد شیائومی 14 پرو، گفته می‌شود که این گوشی هوشمند دارای انواع صفحه‌نمایش لبه‌های مسطح و لبه‌های خمیده است و طراحی جلوی نوع خمیده به اشتراک گذاشته شده است. همچنین گفته شده که این دستگاه دارای نمایشگر 2.7 بعدی چهار منحنی است. این دستگاه همچنین دارای بدنه تیتانیومی بوده و تا آنجا که به مشخصات آن مربوط می شود، انتظار داریم که دستگاه از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 انرژی گیرد و ممکن است از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 120 وات و بی سیم 50 وات برخوردار شود. با توجه به گواهینامه و لیست های موجود، Xiaomi’s 14 Pro توسط مرجع صدور گواهینامه EEC اروپا تأیید شده و همچنین در پایگاه داده IMEI فهرست شد.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید