انتشار اطلاعاتی از هدفون WH-1000XM5 سونی


انتشار اطلاعاتی از هدفون WH-1000XM5 سونی

انتظار می رود سونی به زودی یک مدل هدفون بی سیم جدید و همچنین یک رنگ آبی جدید برای هدفون روگوشی WH-1000XM5 خود معرفی کند. انتظار می‌رود WF-C700 به‌عنوان آخرین مدل میان‌رده در سری TWS سونی عرضه شود.

در حالی که ما اطلاعات زیادی در مورد مشخصات آنها نداریم، می توانیم مشاهده کنیم که آنها حداقل در چهار رنگ سیاه، سفید، آبی و سبز در دسترس خواهند بود. این گوشی ها از طراحی مشابه سونی WF-C500 2021 بهره می برند و با نوک گوش جایگزین و کابل شارژ USB-C به فروش خواهند رسید.

تصویر جدید دیگر WH-1000XM5 را در رنگ آبی تیره کاملاً جدید به ما نشان می دهد. این هدفون دارای رنگ‌های برجسته طلایی و کیف حمل متناسب با رنگ و زیپ‌های طلایی است. در اخباری مرتبط سونی پیشتر از دوربین فول فریم ولاگی خود به نام ZV-E1 رونمایی کرد. این مدل جدید در صدر سری ZV این شرکت قرار می گیرد. آخرین پیشنهاد دارای یک فرم فاکتور کامپکت بوده و برای ولاگرها ایده آل است.

سونی ZV-E1 کوچکترین و سبک ترین دوربین vlog فول فریم جهان با لنز قابل تعویض است. این باعث می شود آن را برای تصویربرداری با دست و همچنین برای نصب گیمبال و پهپاد ایده آل کند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LCD سه اینچی با طراحی زاویه باز کناری و پشتیبانی از کنترل های لمسی است. این دوربین دارای طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت برای عکاسی در شرایط چالش برانگیز است. همچنین یک اهرم زوم اختصاصی در بالای دسته وجود دارد.

سونی ZV-E1 به سنسور 12.1 مگاپیکسلی فول فریم مجهز شده که محدوده دینامیکی 15+ استاپ را ارائه می دهد. دارای موتور پردازش تصویر BIONIC XR برای عملکرد قابل توجه است. این دوربین با تمام لنزهای E-mount سونی سازگاری داشته و همچنین یک لرزشگیر 5 محوره در بدنه وجود دارد که گفته می شود لرزش دوربین را در فیلمبرداری کاهش می دهد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند ژاپنی چه برنامه ای برای عرضه نسل جدید هدفون های خود دارد. گجت های پوشیدنی که ارگونومی بهتری داشته و در رنگ بندی متنوعی به فروش خواهد رسید.

منبع

به این پست امتیاز بدید