انتشار تصویری عجیب از Xiaomi 13 Ultra


انتشار تصویری عجیب از Xiaomi 13 Ultra

روز گذشته شیائومی اعلام کرد که قصد دارد شیائومی 13 اولترا را در ماه آوریل رونمایی کند، تقریباً یک هفته پس از آن که این شرکت تصویر جدید از دستگاه را منتشر کرد. Xiaomi 13 Ultra چهارمین مدل از سری Xiaomi 13 برای اکثر بازارها خواهد بود، البته نه در چین. باید بیان داشت، شیائومی CIVI 2 را به عنوان Xiaomi 13 Lite در خارج از بازار چین ارائه می دهد، علی رغم عدم شباهت بین آن و Xiaomi 13 یا Xiaomi 13 Pro.

اکنون Xiaomi 13 Ultra در پایگاه داده TÜV Rheinland کشف شده است که نشانه ای مطمئن از این است که در آستانه عرضه اروپایی است. طبق گفته Kacper Skrzypek، شیائومی Xiaomi 13 Ultra را در چین، اروپا، روسیه و تایوان و همچنین سایر کشورهایی که در نرم‌افزار MIUI جهانی خود گنجانده است، به فروش خواهد رساند. انتظار نمی رود شیائومی 13 اولترا به هند، اندونزی یا ترکیه بیاید، اما عرضه ژاپنی نیز بعید است.

در همین حال، محموله ای از واحدهای شیائومی 13 اولترا قبلاً در Weibo مشاهده شده است. در حالی که تصویر زیر دستگاه را با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نشان می‌دهد، شیائومی احتمالاً حداقل با فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی Xiaomi 13 Pro، Xiaomi 12S Ultra و Mi 11 Ultra مطابقت خواهد داشت. در حال حاضر، انتظار می رود شیائومی 13 اولترا را به همان مشخصات پایه شیائومی 13 پرو مجهز کند.

انتشار تصویری عجیب از Xiaomi 13 Ultra

در اخباری مرتبط انتظار می رود شیائومی گوشی هوشمند شیائومی 13 اولترا را در روزهای آینده معرفی کند. این دستگاه در ابتدا وارد بازار چین شده و احتمالاً به زودی عرضه جهانی آن انجام خواهد شد. اخیراً همچنین گزارش داده‌ایم که شایعه شده این برند از برخی کشورها در هنگام عرضه جهانی صرف نظر می‌کند.

با کنار گذاشتن این موضوع، گوشی هوشمند موفق به کسب گواهی TUV شد. دستگاه با شماره مدل 2304FPN6DG در وب سایت صدور گواهی قابل مشاهده است. اخیراً یک دستگاه با شماره مدل 2304FPN6DC کمی متفاوت نیز در پایگاه داده 3C لیست شده بود. هر دوی این دستگاه‌ها شیائومی 13 اولترا هستند و «G» و «C» در انتهای شماره مدل‌های آن‌ها به معنای مدل‌های جهانی و چینی هستند. لیست TUV هیچ مشخصات مرتبطی را فاش نکرده است.

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید