انتشار تصویر رندر گوشی شیائومی 14 پرو


انتظار می‌رود گوشی‌های پرچم‌دار آینده شیائومی در سال جاری و احتمالاً در ماه نوامبر سال 2023 رونمایی شوند و قبل از عرضه آن، اولین تصاویر ظاهری از گوشی هوشمند شیائومی 14 پرو فاش شده است.

دستگاه حضور و غیاب دستگاه ساعت زنی ساعت حضور و غیاب کسرا

کارتیکی سینگ با همکاری SPinfoJP اولین تصاویر گوشی هوشمند آینده شیائومی 14 پرو را فاش کرده است و تصاویر این دستگاه را در چهار رنگ مختلف نشان می دهد. این گوشی هوشمند دارای رنگ‌های مشکی، آبی روشن، سبز روشن و سفید است.

طراحی پنل عقب گوشی هوشمند نیز فاش شده و از نظر ظاهری، طراحی مشابه گوشی هوشمند قبلی شیائومی 13 پرو دارد. دستگاه دارای همان ماژول دوربین مربعی شکل است، با این حال، همانطور که توسط افشاگر ذکر شده، آرایش لنز دوربین در ماژول دوربین کمی متفاوت است. وی همچنین اضافه کرده  که این دستگاه به جای دوربین تله فوتو معمولی دارای لنز تله فوتو پریسکوپ است. علاوه بر این، ماژول دوربین دارای برند Leica و سمت چپ پایین پنل عقب دارای لوگو شیائومی است.

گفته شده سری 14 شیائومی چهار مدل داشته و انتظار می رود که این سری شامل شیائومی 14، شیائومی 14 پرو، شیائومی 14 آلتیمیت و نسخه ویژه شیائومی 14 پرو باشد. همچنین پیشنهاد شده که مدل نسخه ویژه ممکن است به عنوان دستگاه +Xiaomi 14 Pro عرضه شود.

در مورد شیائومی 14 پرو، گفته می‌شود که این گوشی هوشمند دارای انواع صفحه‌نمایش لبه‌های مسطح و لبه‌های خمیده است و طراحی جلوی نوع خمیده به اشتراک گذاشته شده است. همچنین گفته شده که این دستگاه دارای نمایشگر 2.7 بعدی چهار منحنی است. این دستگاه همچنین دارای بدنه تیتانیومی بوده و تا آنجا که به مشخصات آن مربوط می شود، انتظار داریم که دستگاه از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 انرژی گیرد و ممکن است از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 120 وات و بی سیم 50 وات برخوردار شود. با توجه به گواهینامه و لیست های موجود، Xiaomi’s 14 Pro توسط مرجع صدور گواهینامه EEC اروپا تأیید شده و همچنین در پایگاه داده IMEI فهرست شد.

به غیر از Xiaomi 14 Ultra، انتظار می‌رود همه مدل‌های دیگر امسال معرفی شوند.

شیائومی 14 پرو با طراحی آشنا

در اخباری دیگر اوایل این هفته، شیائومی از گوشی MIX Fold 3 در چین رونمایی کرد. همانطور که نام دستگاه نشان می دهد، این نسل سوم گوشی تاشو از این برند است. Mix Fold اصلی و Mix Fold 2 در انحصار بازار چین باقی مانده اند. بنابراین، آیا Mix Fold 3 در بازار جهانی عرضه خواهد شد؟ در اینجا چیزی است که دانیل دژارلایس، مدیر ارتباطات شیائومی در این مورد گفت.

همانطور که قبلاً ادعا شده بود، Mix Fold 3 در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند. سامسونگ، هوآوی و موتورولا چند سالی است که به طور مداوم گوشی های تاشو عرضه می کنند. Tecno اولین گوشی تاشو Phantom V Fold خود را امسال در چندین بازار عرضه کرد. اوپو Find N2 Flip را در بازارهای مختلف عرضه کرد و شایعاتی مبنی بر عرضه Find N3 به زودی در بازارهای جهانی وجود دارد.

همچنین انتظار می‌رود وان پلاس ماه آینده با عرضه OnePlus Open وارد بازار تاشو شود. در 1 سپتامبر، آنر  گوشی Magic V2 و یک گوشی تاشو دیگر را در بازار جهانی معرفی خواهد کرد. به نظر می رسد شیائومی ممکن است در سال 2024 وارد بازار جهانی گوشی های تاشو شود.

در همین حال، Mix Fold 3 در حال حاضر برای خرید در چین موجود است. این دستگاه در سه رنگ مشکی، مشکی فیبری و طلایی فهرست شده است. در حال حاضر، Giztop دستگاه را در سه پیکربندی عرضه می کند: 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، و 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت فضای ذخیره سازی. Giztop ارسال دستگاه را از 26 آگوست آغاز خواهد کرد.

شیائومی میکس فولد 3 دارای صفحه نمایش 8.03 اینچی LTPO امولد تاشو با وضوح 1916 در 2160 پیکسل و صفحه نمایش پوششی امولد 6.56 اینچی است که از وضوح 1080 در 2520 پیکسل پشتیبانی می کند. هر دو صفحه نمایش نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهند. برای امنیت، یک حسگر اثر انگشت جانبی دارد و دستگاه مبتنی بر اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 است.

منبع

به این پست امتیاز بدید