گوشی Honor Magic V2 در بازار جهانی عرضه می شود


رسماً فاش شد که Honor مراسم IFA 2023 خود را در اول سپتامبر سال جاری در برلین آلمان برگزار خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود دو دستگاه تاشو از این برند در بازار جهانی عرضه شوند. حال، آنر رسما یکی از دستگاه های تاشو را که قصد دارد در این رویداد به صورت جهانی عرضه کند، معرفی کرده است.

دستگاه حضور و غیاب دستگاه ساعت زنی ساعت حضور و غیاب کسرا

آنر رسماً از طریق توییتر جهانی خود اعلام کرده که این شرکت در رویداد برنامه‌ریزی شده IFA 2023 که قرار است به زودی کمتر از یک ماه دیگر برگزار شود، دستگاه تاشو Magic V2 را در بازار جهانی عرضه کند. در پستی که در پلتفرم توییتر به اشتراک گذاشته شده، آنر Magic V2 را فوق‌العاده، بی دردسر و شهودی خطاب کرده و تصویر تیزر از برچسب «Stay Light, Stay Foldable» استفاده می‌کند.

این برند همچنین با بازی با جمله ای که استیو جابز از آن استفاده کرده بود «گرسنه بمان، احمق بمان»، اپل را به سخره گرفته است. صفحه رونمایی در وب سایت رسمی این برند نیز سامسونگ را با ذکر این جمله که “وقتی به کهکشان نگاه می کنید، به گذشته نگاه می کنید” به تمسخر گرفته است. برنامه رویداد همچنین اکنون در صفحه رونمایی فهرست شده است که لیست بلندبالایی از برنامه هایی را که قرار است از اول تا سوم سپتامبر 2023 برگزار شود، نشان می دهد.

Honor Magic V2 قبلاً در بازار چین عرضه شده و دستگاه همانطور که در بالا گفته شد یک دستگاه تاشو سبک وزن با وزنی بین 231 تا 237 گرم است. نوع رنگ بنفش موجود در تصویر تیزر 237 گرم وزن دارد. به غیر از Magic V2، گوشی Magic V2 Ultimate نیز در چین عرضه شد.

در مورد دیگر تاشو، انتظار می‌رود که دومین دستگاهی که در سطح جهانی عرضه می‌شود احتمالاً یک دستگاه فیلیپ باشد، این شرکت هنوز یک دستگاه فیلیپ رونمایی نکرده و این می‌تواند اولین دستگاه فیلیپ این برند باشد.  همانطور که آنر اولین دستگاه را معرفی کرده، احتمالاً دستگاه دوم نیز به زودی معرفی شود و باید منتظر ماند.

گوشی تاشو Honor Magic V2 در راه بازار جهانی

در دیگر خبرها ماه گذشته مشخصات آنر X5 Plus به صورت آنلاین به بیرون درز کرد. انتظار می‌رود این دستگاه به زودی در سطح جهانی عرضه شود، زیرا افشای اطلاعات قبلی نشان می‌داد که این گوشی هوشمند با سرویس‌های موبایل گوگل عرضه خواهد شد.

اکنون، این گوشی هوشمند در لیست دستگاه های پشتیبانی شده گوگل پلی به همراه گواهی TDRA که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره دارد، رویت شده است. Honor X5 Plus هم در وب سایت گواهی TDRA و هم در پایگاه داده دستگاه های پشتیبانی شده Google Play با شماره مدل WOD-LX2 رویت شده است. اگرچه این لیست هیچ جزئیاتی را در مورد مشخصات فاش نمی کند، اما تأیید کرده که امارات متحده عربی چراغ سبزی را برای عرضه این گوشی هوشمند در این کشور داد.

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، گفته می‌شود که Honor X5 Plus با نمایشگر 6.5 اینچی TFT LCD عرضه می‌شود که وضوح تصویر HD+ را ارائه می‌دهد. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی است. انتظار می رود این مدل دارای سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری MagicOS 7.1  باشد.

از نظر حافظه و فضای ذخیره سازی، احتمالاً یک پیکربندی 4 گیگابایتی رم و 64 گیگابایتی حافظه داخلی وجود دارد. گفته می‌شود گزینه‌های اتصال، سازگاری 4G با پشتیبانی از NanoSIM دو سیم‌کارت، در کنار قابلیت‌های Wi-Fi 5 (802.11ac)، NFC (ارتباطات میدان نزدیک) و بلوتوث 5.0 را ارائه می‌دهند.

در اخباری مرتبط ماه گذشته، Honor Watch 4 با مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر مانند صفحه نمایش بزرگ AMOLED و بدنه آلومینیومی اولین بار در چین عرضه شد. این ساعت هوشمند اکنون وارد اروپا شده، با این حال، فاقد یک ویژگی کلیدی است که آن را خاص می کند. Honor Watch 4 دارای قاب آلومینیومی و صفحه نمایش بزرگ 1.75 اینچی AMOLED با وضوح 450×390 پیکسل است. همچنین دارای تراکم پیکسلی 340PPI و نرخ نوسازی 60 هرتز است.

منبع

به این پست امتیاز بدید