انتشار تصویر زنده تبلت هوآوی MatePad Air


انتشار تصویر زنده تبلت هوآوی MatePad Air

هواوی برای رویداد معرفی محصول تابستانی آماده است که طی آن غول فناوری از چندین محصول جدید از جمله ساعت هوشمند هوآوی Watch 4، لپ‌تاپ‌های جدید MateBook و تبلت MatePad Air رونمایی خواهد کرد.

قبل از این رویداد، اولین تصاویر واقعی به همراه برخی از مشخصات کلیدی هواوی MatePad Air به بیرون درز کرد. تصاویر فاش شده که توسط وبلاگ نویس دیجیتال “Tech Wizard” به اشتراک گذاشته شده، طراحی زیبای بدنه MatePad Air را به نمایش می گذارد که دارای یک دوربین عقب تک لنز با ترکیب فلاش است. گزینه رنگ نقره‌ای با لوگوی برجسته «HUAWEI» که در قسمت عقب قرار گرفته، حس پریمیومی را القا می‌کند. MatePad Air که به عنوان یک ابزار بهره‌وری همه کاره و سبک وزن برای کاربران جوان قرار دارد، قرار است با iPad Air محبوب اپل رقابت تن به تن کند.

یکی از ویژگی های برجسته MatePad Air نسبت تصویر 3:2 آن است که برای اولین بار برای تبلت های هواوی تدارک دیده شد. این نسبت تصویر با نمایشگر LCD چشمگیر 11.5 اینچی با رزولوشن 2.8K تکمیل می شود که تصاویری جذابی را ارائه می دهد. نکته قابل توجه این است که تبلت دارای مشخصات باریکی بوده که تنها 6.4 میلی متر ضخامت دارد و آن را باریک ترین در کلاس خود تبدیل می کند.

انتشار تصویر زنده تبلت هوآوی MatePad Air

MatePad Air در بخش سخت افزاری دارای یک پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 بوده که عملکردی روان و پاسخگو ارائه می دهد. فناوری اختصاصی درج فریم بازی هوآوی با پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتز در بازی هایی مانند «Game for Peace» و «Honour of Kings» و 90 هرتز در «Genshin Impact»، رقم می‌زند. MatePad Air با باتری 8300 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی، استفاده طولانی و شارژ مجدد راحت را ارائه می دهد.

در حالی که برخی ممکن است پیرامون تولید گرما مرتبط با چیپست اسنپدراگون 888 نگرانی داشته باشند، ضریب شکل تبلت بزرگتر MatePad Air اجازه می‌دهد تا حرارت بهتری نسبت به گوشی های هوشمند اتلاف کند و مشکلات احتمالی را به حداقل برساند.

هوآوی MatePad Air با مشخصات چشمگیر، طراحی شیک و تمرکز بر بهره وری، قصد دارد توجه مصرف کنندگان جوانی را که به دنبال تبلتی همه کاره برای کار و سرگرمی هستند، جلب کند. رویداد رسمی معرفی در روز پنجشنبه نوید جزئیات بیشتر و فرصتی برای مشاهده عملکرد MatePad Air را می دهد.

در اخباری مرتبط هواوی ماه گذشته Enjoy 60X را در کنار سری Nova 11 عرضه کرد. Enjoy 60X در سه نسخه 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی موجود است. پس از عرضه موفقیت آمیز نسخه های 128 و 256 گیگابایتی در 26 آوریل، غول فناوری چینی اکنون نسخه 512 گیگابایتی را برای خرید در دسترس قرار داده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید