نسخه لیمویی گوشی Galaxy S23 راهی بازار شد


نسخه لیمویی گوشی Galaxy S23 راهی بازار شد

همانطور که انتظار می رفت سامسونگ گزینه رنگی جدیدی را برای گلکسی S23 عرضه کرده است. نسخه جدید Galaxy S23 سبز لیمویی است. این گوشی هوشمند در اوایل فوریه امسال عرضه شد و در رنگ‌های مشکی فانتوم، سبز، اسطوخودوس و کرم عرضه می شود. جدیدترین رنگ Lime نام داشته و به چهار رنگ دیگر می پیوندد.

رنگ سامسونگ Galaxy S23 لیمویی نسبت به گزینه سبز رنگ کمی تفاوت دارد. طراحی و مشخصات اصلی گوشی هوشمند و همچنین قیمت آن ثابت است. قیمت 74999 روپیه و 79999 روپیه برای پیکربندی های 8GB + 128GB و 12GB + 256GB است. نوع رنگ جدید از 16 می برای خرید از فروشگاه های خرده فروشی آنلاین و آفلاین پیشرو در دسترس خواهد بود.

به عنوان بخشی از پیشنهادات معرفی، مشتریان می توانند با خرید گلکسی اس 23، پاداش ارتقاء 8000 روپیه به همراه 5000 روپیه بازگشت نقدی دریافت کنند. با این کار قیمت این گوشی هوشمند به 61999 روپیه کاهش پیدا می کند.

گوشی سامسونگ Galaxy S23 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED پویا با نرخ نوسازی 120 هرتز و گوریلا گلس Victus 2 است. باتری 3900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 وات و شارژ بی سیم 10 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین سه گانه عقب شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی است. گلکسی اس 23 دارای اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر و استاندارد IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است.

در اخباری مرتبط سامسونگ اولین محصول DRAM جهان را با استاندارد جدید CXL 2.0 رونمایی کرد. این یک تراشه DRAMبا ظرفیت 128 گیگابایتی بوده که برای استفاده در دستگاه‌ها و سرورهای محاسباتی با کارایی بالا طراحی شده است. شرکت کره‌ای برای این استاندارد جدید با اینتل همکاری داشته و با پلتفرم Intel Xeon کار می‌کند.

در اواسط سال 2022، این شرکت از اولین محصول CXL 1.1 DRAM جهان رونمایی کرد و DRAM جدید بر اساس آن ساخته شده است. از استاندارد جدید PCIe 5.0 (با استفاده از خطوط x8) پشتیبانی می کند و پهنای باند انتقال داده تا 35 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. استاندارد جدید CXL اکنون از ادغام حافظه پشتیبانی می کند. چندین بلوک حافظه را روی یک سرور متصل کرده تا چندین مخزن حافظه ایجاد کند. این به هاست ها اجازه می دهد تا به صورت پویا فضای حافظه را بر اساس نیازهای خود اختصاص دهند، که باعث افزایش کارایی کلی و کاهش هزینه های عملیاتی می شود.

برای خرید تنها این مدل در بازار هند دردسترس است.

منبع

به این پست امتیاز بدید