اوپو گوشی جدیدی را با طراحی شبیه به Reno 8T در هند معرفی می کند


اوپو گوشی جدیدی را با طراحی شبیه به Reno 8T در هند معرفی می کند

اوپو اخیراً Reno 8T را در بازار هند و همچنین بازار جهانی با طراحی جالب و مشخصات مناسب عرضه کرده است. با این حال، ظاهراً این شرکت طراحی 8T را به پایان نرسانده است و ممکن است از آن در یک گوشی هوشمند آینده استفاده مجدد کند. گزارشی ادعا می کند که اوپو در حال آزمایش یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید در هند است که شبیه به گوشی اخیراً معرفی شده Reno 8T خواهد بود.

فرادرس

یک گزارش 91Mobiles، به نقل از Sudhanshu Ambhore، خبرساز، ادعا می‌کند که Oppo در حال آزمایش یک گوشی هوشمند جدید مقرون به صرفه با شماره مدل CPH2527 در هند است. در حالی که نام بازاریابی و مشخصات این گوشی هنوز یک رمز و راز است، این نشریه می گوید که شبیه به اوپو رینو 8 تی خواهد بود. با این حال، دستگاه ناشناخته دارای سنسور اثر انگشت یا نمایشگر منحنی نخواهد بود.

جزئیات در مورد این دستگاه آینده بسیار کمیاب است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آن را به عنوان یک مدل میان‌رده یا مقرون‌به‌صرفه با مشخصات مناسب، مانند صفحه‌نمایش بزرگ، دوربین‌های توانمند، و باتری با دوام بالا معرفی کنیم. در روزهای آینده باید بیشتر درباره گوشی هوشمند یاد بگیریم. در همین حال، اجازه دهید مشخصات Oppo Reno 8T را مرور کنیم.

OPPO Reno8T با صفحه نمایش 6.7 اینچی Full-HD+ 10 بیتی AMOLED وارد بازار می شود. این پنل دارای طراحی میکرو منحنی با درخشش OPPO، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح تصویر 1080 در 2412 پیکسل است. این دستگاه از چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. در بخش نرم افزار، ColorOS 13 مبتنی بر Android 13 وجود دارد.

این گوشی دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است. یک دوربین سه گانه در پشت با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین میکرولنز 40x وجود دارد. برای عکس های سلفی، این دستگاه از یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو بهره می برد.

منبع

به این پست امتیاز بدید