اپل واچ اولترا با watchOS 10 کاربردی می شود


اپل واچ اولترا با watchOS 10 کاربردی می شود

اپل واچ یک دستگاه پوشیدنی بسیار محبوب و نوآورانه برای شرکت اپل است. ساعت یکپارچه سازی با آیفون ها را فراهم می کند و به کاربران امکان می دهد اعلان ها را دریافت کنند، تماس بگیرند، پیام ارسال کنند و به برنامه های مختلف مستقیماً از مچ دست خود دسترسی داشته باشند.

همچنین ویژگی های ردیابی سلامت و تناسب اندام مانند پایش ضربان قلب، ردیابی فعالیت و حتی ویژگی نوار قلب (ECG) را ارائه می دهد. اپل واچ با طراحی شیک، رابط بصری و مجموعه وسیعی از ویژگی‌ها، به یکی از لوازم جانبی ضروری برای افرادی که با فناوری آشنا هستند و به دنبال یک سبک زندگی راحت و متصل هستند، تبدیل شده است. در آخرین به‌روزرسانی، ویژگی‌های اپل Watch Ultra مانند حالت شب تدارک دیده شد.

یکی از ویژگی های قابل توجهی که به اپل واچ می آید، معرفی ویجت هایی است که با استفاده از Digital Crown قابل کنترل هستند. این ویجت‌ها در یک Smart Stack سازماندهی می‌شوند که مطابق با روال کاربر طراحی شدند. یکی دیگر از موارد قابل توجه حالت Auto Night Mode است که در انحصار Apple Watch Ultra خواهد بود.

با استفاده از حسگر نور محیط، ساعت به طور خودکار حالت شب را زمانی که سطح نور کم است فعال می کند. این حالت نور آبی را که می تواند چشم را تحت فشار قرار دهد حذف می کند و یک رابط قرمز و سیاه ارائه می دهد که هم از نظر بصری واضح است و هم در شب کمتر تحریک کننده. گذشته از آن، در صفحه نمایش OLED اپل واچ اولترا واقعا جالب به نظر می رسد. لازم به ذکر است که حالت شب فقط با صفحه ساعت Wayfinder سازگار است، بنابراین کاربران باید اطمینان حاصل کنند که برای عملکرد این ویژگی، چه به صورت دستی یا خودکار، انتخاب شده است.

تنظیم پیش فرض حالت شب خودکار در watchOS 10 روی Watch Ultra هنوز تأیید نشده است، اما فعال کردن آن به طور پیش فرض عملی خواهد بود. این بدان دلیل است که کنترل ویجت های جدید در این دستگاه مستلزم استفاده از Digital Crown است. کاربران می توانند با فعال کردن حالت شب با استفاده از صفحه Wayfinder، یا با فعال کردن آن به صورت دستی یا تنظیم تنظیمات در watchOS 10، تجربه خود را ساده کنند.

اپل هر سال نسل جدیدی از ساعت اپل واچ خود را معرفی کرده که دارای طراحی جذاب و مشخصات کلیدی قابل توجه هستند. سال جاری نیز چنین محصولی معرفی خواهد شد.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید