تاریخ رونمایی سری P60 هوآوی مشخص شد


تاریخ رونمایی سری P60 هوآوی مشخص شد

MWC (کنگره جهانی موبایل) یک کنفرانس بزرگ است که در آن برندهای مختلف فناوری آخرین نوآوری ها و حتی نمونه های اولیه محصولات آینده خود را به نمایش می گذارند. و اکنون، گزارش جدیدی حاکی از آن است که هواوی نیز اعلامیه بزرگی را ارائه خواهد کرد. ظاهراً این شرکت برای رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود روی صحنه خواهد رفت.

طبق شایعات اخیر، غول فناوری چینی قصد دارد سری جدید P60 را در جریان رویداد MWC 2023 معرفی کند. برای کسانی که نمی‌دانند، این رویداد بزرگ باعث شده است که بسیاری از OEM‌ها با فناوری نوآورانه و چشمگیر مورد توجه قرار گیرند. اما از زمان تحریم‌های ایالات متحده، هوآوی افشاگری‌های خود را به‌ویژه برای دسته گوشی‌های هوشمند کاهش داده بود. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت در بارسلون اعلامیه قابل توجهی را منتشر خواهد کرد. گزارش جدید ادعا می کند که سری هواوی P60 در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی خواهد شد.

سری P این شرکت معمولاً سری از گوشی‌های ممتاز است که دوربین‌های عالی با سخت‌افزار و طراحی بالا ارائه می‌کند. برخی از مدل های سری P حتی در رتبه بندی DxOMark پیشتاز بودند. انتظار می‌رود مدل‌های P60 دارای پلتفرم عکاسی XMAGE خود هواوی باشند، مشابه سری میت 50 که سال گذشته عرضه شد. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، P60 Pro اولین دستگاهی خواهد بود که دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX888 سونی است که با سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی IMX858 سونی جفت می شود.

انتظار می‌رود دوربین سوم و آخرین دوربین تله فوتو باشد که یک سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B Omnivision است که زوم اپتیکال 3.5 برابری را ارائه می‌دهد. جدا از این، P60 Pro احتمالاً دارای جدیدترین و بهترین کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 SoC خواهد بود در حالی که مدل پایه می تواند دارای چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 باشد. این شایعه همچنین اضافه کرده است که این شرکت ممکن است این سری را در تاریخ 2 مارس فاش کند. اگرچه، شرکت هنوز این موضوع را تأیید نکرده است.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید