تبلت پیکسل گوگل ویژگی های بزرگی دارد


تبلت پیکسل گوگل ویژگی های بزرگی دارد

گوگل در رویداد Google I/O 2022 از تبلت پیکسل رونمایی نسبی کرد. با این حال، در آن زمان، گوگل تنها نگاهی گذرا به این دستگاه داشت که قرار است امسال عرضه شود. قیمت و مشخصات آن فاش نشده و انتظار می رود این شرکت آن را در جریان رویداد Google I/O 2023 ماه آینده معرفی کند. به تازگی یک افشای جدید قیمت تبلت پیکسل را نشان می دهد و می تواند ارزان تر از گلکسی تب اس 8 باشد.

طبق یک توییت جدید رونالد کوانت، که سابقه بسیار خوبی در افشای اطلاعات در مورد دستگاه‌های اعلام‌نشده دارد، گوگل تبلت پیکسل را بین 600 تا 650 یورو به فروش خواهند رساند. این قیمت به احتمال بسیار برای نوع پایه است و در این صورت، تبلت پیکسل ارزان‌تر از گلکسی تب اس 8 خواهد بود که در اروپا از 699 یورو شروع می‌شود.

در حال حاضر، مشخصات دقیق تبلت پیکسل در دست بررسی قرار دارد. با این حال، با توجه به اینکه گوگل اخیراً دستگاه‌هایی با سخت‌افزار درجه یک عرضه کرده، می‌توانید انتظار داشته باشید که تبلت پیکسل دارای ویژگی‌های بزرگی باشد. این بدان معناست که اگر قیمت مناسبی داشته باشد، می تواند مقدار زیادی از فروش گلکسی تب اس 8 را به خود اختصاص دهد. از آنجایی که تب اس 9 دیرتر عرضه می‌شود، سامسونگ در صورت مشاهده وضعیت به دنبال کاهش قیمت تب اس 8 خواهد رفت.

طبق گفته رونالد کوانت، تبلت پیکسل در گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی در دسترس خواهد بود و می توانید آن را در رنگ های Porcelain و Haze تهیه کنید. گزارش قبلی حاکی از آن بود که تبلت پیکسل در مجموع چهار نوع رنگی خواهد داشت. این افشا همچنین نشان داد که تبلت پیکسل دارای 8 گیگابایت رم، وای فای 6، UWB و سوئیچ حفظ حریم خصوصی خواهد بود. تبلت پیکسل همچنین با داکی که دارای بلندگو خواهد بود و می تواند دستگاه را شارژ کند، سازگار خواهد بود. با اتصال به این داک، تبلت پیکسل به عنوان یک نمایشگر هوشمند کار خواهد کرد.

این احتمال وجود دارد که تبلت پیکسل دارای صفحه نمایش LCD پروضوح، بلندگوهای استریو و درگاه USB Type-C باشد. امیدواریم با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه، جزئیات کافی کسب کنیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید