تبلت تاشو سامسونگ Galaxy Z Tab نام دارد


تبلت تاشو سامسونگ Galaxy Z Tab نام دارد

نسل بعدی تبلت های پرچمدار سامسونگ، سری گلکسی تب اس 9، در میان افشاگری های متعدد به زمان رونمایی نزدیک تر شدند. طبق گفته @Tech_Reve، این شرکت ممکن است یک سورپرایز برای علاقمندان داشته باشد و آن یک تبلت تاشو بوده که همزمان با سری Tab S9 رونمایی خواهد شد.

تب موسوم به Galaxy Z به بخشی از سری Z تاشوها تبدیل خواهد شد. متأسفانه، اطلاعات کمی در مورد این دستگاه وجود دارد و پیدا نیست برند کره ای چه برنامه‌ای در سر دارد

در اینجا بر اساس طرحی از پتنتی که چند سال پیش توسط سامسونگ ثبت شده، چنین تبلتی ممکن است جالب به نظر برسد. این پتنت لولاهای دوگانه ای را نشان می دهد که به دستگاه اجازه می دهد بسته به اینکه کاربر بخواهد صفحه نمایش را ببندد تا از آن محافظت کند یا یک صفحه نمایش کوچکتر با نسبت تصویر گسترده ایجاد کند، به جلو یا عقب تا شود.

البته طرح‌های پتنت همیشه به واقعیت تبدیل نمی‌شوند، طراحی تک لولا ساده‌تر خواهد بود و سامسونگ در حال حاضر چهار نسل Z Folds را در زیربرند خود تدارک دیده است. با نزدیک شدن به گلکسی تب اس 9، باید اطلاعات موثق تری در مورد سری آینده محصولات سامسونگ به دست آوریم. همچنین، انتظار می‌رود اولین تلاش اپل در زمینه محصولات تاشو، یک آیپد باشد تا یک آیفون. مینگ چی کو می گوید که در سال 2024 عرضه می شود، بنابراین سامسونگ هنوز زمان دارد تا رقیب اصلی خود را در بازار شکست دهد.

در اخباری مرتبط به نظر رسیده سامسونگ برنامه‌های بزرگی برای سری تبلت‌های آینده Galaxy Tab S9 دارد و نمایشگر ارتقا یافته برای مدل پایه اکنون در میان تغییرات مورد انتظار برای سری 2023 است.

هر دو مدل پایه Galaxy Tab S7 و Galaxy Tab S8 به جای پنل Super AMOLED از یک پنل LCD بهره می بردند، اما این تقسیم بندی بین فناوری های نمایشگر دیگر برای مدل های 2023 اعمال نخواهد شد.

راس یانگ (@DSCCRoss) در گفتگو با SamMobile بیان داشت که Galaxy Tab S9 پایه به جای پنل TFT LCD از پنل AMOLED استفاده خواهد کرد. استفاده از AMOLED به جای فناوری LCD مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به افزایش عمر باتری، رنگ های روشن تر، کنتراست بهتر و امکان استفاده از ویژگی‌هایی مانند نمایشگر همیشه روشن با مصرف کمتر باتری اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید