رونمایی اوپو از گوشی A1 Vitality Edition


رونمایی اوپو از گوشی A1 Vitality Edition

ماه گذشته اوپو گوشی A1 5G را در چین معرفی کرد. اکنون این شرکت نسخه جدیدی از دستگاه را با نام A1 Vitality Edition معرفی کرده که هدف آن مصرف‌کنندگانی است که به دنبال گوشی مناسب و عملکرد ایده آل هستند. این گوشی شبیه نسخه ریبرند شده A58 5G بوده که سال گذشته عرضه شد.

A1 Vitality Edition دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی با نرخ نوسازی نرم 90 هرتز است. نمایشگری که 100درصد از طیف رنگی گسترده DCI-P3 پشتیبانی کرده و تصاویری زنده و واقعی ارائه می دهد. با تنظیم هوشمند روشنایی با سطح فشار 4096، صفحه نمایش به طور خودکار با شرایط نور محیطی سازگار می شود و دید را بهینه می کند. این نمایشگر رزولوشن HD+، نسبت صفحه نمایش به بدنه 89.8 درصد و حداکثر روشنایی 480 نیت را ارائه می‌کند که تجربه تماشای همه‌جانبه‌ای را رقم خواهد شد.

از نظر طراحی، A1 Vitality Edition دارای ظاهری با طرح الماس کریستالی بوده که پریمیومی جلوه می کند. با ضخامت تقریبی 7.99 میلی متر و وزن 188 گرم، هم باریک بوده و هم سبک. علاوه بر این، استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب دارد و دستگاه را از خطرات روزمره محافظت می کند.

در بخش سخت افزاری، A1 Vitality Edition مجهز به چیپست Dimensity 6020 مبتنی بر معماری A76 با پردازنده گرافیکی Mali-G57 است. این کار عملکرد روان و چند وظیفه ای کارآمد را رقم می زند. دستگاه از افزایش رم پشتیبانی کرده و حداکثر ظرفیت 20 گیگابایت با 12 گیگابایت رم داخلی LPDDR4X در کنار 8 گیگابایت رم قابل ارتقا را فراهم می کند. البته فضای ذخیره سازی داخلی هم قابل ارتقا است.

A1 Vitality Edition دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی در عقب دارد. در جلو نیز دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی تعبیه شد. این گوشی ویژگی های دوربین مختلفی را فراهم می سازد که باید به حالت پرتره، بهبود صحنه هوش مصنوعی، ویدئو حفظ RGB و حالت صحنه فوق العاده در شب پرداخت.

گزینه‌های ارتباطی شامل دو سیم‌کارت 5G با حالت دوگانه، آنتن فراگیر 360 درجه و شتاب دو کاناله 5G+WiFi اشاره کرد. قابلیت های صوتی A1 Vitality Edition توسط یک بلندگوی خطی با فناوری صدای واقعی افزایش یافته است. کیفیت بالا، صدای بهینه‌شده را برای موسیقی، سینما، بازی و ویدیوهای کوتاه ارائه می‌کند و تجربه کلی چند رسانه‌ای را بهبود می‌بخشد. این گوشی هوشمند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع SuperVOOC 33 واتی دارد.

این دستگاه در سه رنگ آبی دریای آرام، مشکی ستاره ای و بنفش به فرورش خواهد رسید و 256 دلار قیمت دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید