این گوشی کپی Reno 9 Pro اوپو قیمت بسیار کمتری دارد


این گوشی کپی Reno 9 Pro اوپو قیمت بسیار کمتری دارد

اوپو در اواخر سال گذشته Reno 9 Pro را در چین معرفی کرد و این گوشی هوشمند با طراحی زیبا عرضه شد. گوشی هوشمند Reno که یک پیشنهاد برتر از این برند است، هزینه مناسبی داشته و مدل پایه آن از 488 دلار شروع می شود. با این وجود، بر کسی پوشیده نیست که محصولات خوب اغلب کپی می شوند، و به نظر می رسد که Reno 9 Pro از این قاعده مستثنی نیست، زیرا DOOV ظاهراً در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند با طراحی بسیار مشابه است.

یک گوشی هوشمند جدید از DOOV با نام DOOV X9 در پایگاه داده محصولات China Telecom فهرست شده و ما نمی توانیم شباهت آن را با Oppo Reno 9 Pro انکار کنیم. توجه داشته باشید، مشخصات آن در مقایسه با گوشی هوشمند Oppo چندان قابل توجه نیست، اما از آنجایی که انتظار می‌رود قیمت آن تنها 2000 یوان باشد، واقعاً جای انتقادی باقی نمی ماند. برای افرادی که مطلع نیستند، DOOV (شرکت فناوری Duowei، با مسئولیت محدود) یک تولید کننده لوازم الکترونیکی مستقر در چین است که هنوز در بازار جهانی حضور پیدا نکرد. حتی در چین، این شرکت چندان شناخته شده یا در جریان اصلی نیست.

این گوشی کپی Reno 9 Pro اوپو قیمت بسیار کمتری دارد

China Telecom گوشی DOOV X9 را در رنگ‌های خاکستری و سبز لیست کرد. اگر به طراحی آن نگاه کنید، یک ماژول دوربین مشابه Reno 9 Pro پیدا خواهید کرد. با این حال، گوشی هوشمند دارای طراحی کمتر صیقلی با عقب پلاستیکی است. دوربین‌های آن نیز با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و لنز کمکی 0.3 مگاپیکسلی ضعیف پیکربندی شدند. این گوشی دارای یک صفحه نمایش تخت 6.5 اینچی با وضوح 720 در 1600 پیکسل در مقایسه با صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED خمیده Reno 9 Pro با وضوح 2412 در 1080 پیکسل (FHD+) خواهد بود.

DOOV X9 توسط یک پردازنده سطح پایه UNISOC T760 و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد (Oppo Reno 9 Pro دارای چیپست Dimensity 8100-Max و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است). در مجموع، گوشی هوشمند DOOV X9 از نظر ویژگی ها و عملکرد قابل مقایسه با محصول Oppo نیست. با این حال، ممکن است یک گزینه بودجه مناسب برای کسانی باشد که به دنبال یک گوشی هوشمند زیبا هستند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید