رونمایی ویووسونیک از نمایشگر VX3267U


ViewSonic اخیراً یک مانیتور 32 اینچی 4K IPS مقرون به صرفه و مناسب برای کار و کاربری چندرسانه ای معرفی کرده است. این مانیتور همچنین دارای یک پورت USB-C با پاور 65 وات است.

این مانیتور دارای نوع پنل سوئیچینگ درون هواپیما (IP) است که رنگ و زوایای دید خوبی را ارائه می دهد. رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل است که صفحه نمایش 4K را ارائه می دهد. با اندازه صفحه نمایش 31.5 اینچی، به لطف تراکم پیکسلی 163 پیکسل در هر اینچ (ppi) تصاویر واضح هستند. عمق رنگ 10 بیت است که احتمالاً از طریق فناوری 8 بیت + کنترل نرخ فریم (FRC) برای درجه بندی رنگ بهتر به دست می آید. نرخ نوسازی 60 هرتز است که تصاویری روان را برای استفاده روزمره و چند رسانه‌ای تضمین می‌کند.

روشنایی مانیتور 350 کاندلابرمتر مربع است و تصاویر روشن و واضحی را ارائه می دهد. زمان پاسخگویی (G2G) چهار میلی‌ثانیه است که تاری حرکت را در محتوای سریع مانند بازی‌ها کاهش می‌دهد. نسبت کنتراست 1000:1 است که بین مناطق تاریک و روشن تمایز ایجاد می کند. چندین رابط موجود است، از جمله 2 پورت HDMI 2.0، یک پورت DisplayPort 1.4، یک پورت USB-C با انتقال برق 65 وات و خروجی هدفون. این مانیتور همچنین دارای بلندگوهای داخلی 2.5 واتی برای پخش اولیه صدا است.

از نظر ارگونومی، تنظیم شیب، فیلتر نور آبی و سازگاری با نصب VESA (100 x 100 میلی متر) را ارائه می دهد. نور پس‌زمینه بدون سوسو زدن، تجربه‌ای راحت از دید را تضمین می‌کند. این مانیتور از فناوری HDR10 برای طیف وسیع تری از رنگ ها و کنتراست بهتر در محتوای HDR پشتیبانی می کند. با این حال، هیچ فناوری همگام‌سازی خاصی (مثلاً AMD FreeSync یا NVIDIA G-Sync) برای نرخ‌های نوسازی متغیر مشخص نمی‌کند.

انتظار می رود ویوو سونیک VX3267U به زودی با قیمت 350 دلار در ایالات متحده عرضه شود. در حال حاضر هیچ خبری در مورد در دسترس بودن اروپا وجود ندارد.

در اخباری مرتبط ویووسونیک پیشتر از مانیتور جدیدی رونمایی کرده که قرار است به زودی وارد بازار شود. آخرین محصول این شرکت یک مانیتور قابل حمل است که دارای مشخصات قابل توجهی می باشد.

همانطور که از نام آن پیداست، دستگاه دارای طراحی جمع و جور با سایز صفحه نمایشی بوده که مطابق با لپ تاپ های استاندارد است و سایز 15.6 اینچی دارد. این یک پنل OLED بوده که از وضوح 4K پشتیبانی می کند. صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 16:9، وضوح 3840×2160 پیکسل، نرخ نوسازی 60 هرتز، حداکثر روشنایی 440cd/㎡ و نسبت کنتراست 1000000:1 است.

 این مانیتور قابل حمل دارای حاشیه های کم در سه طرف و کمی حاشیه دار در حاشیه پایین است. مانیتور قابل حمل آینده کاملاً پاسخگو با زمان پاسخ‌دهی 1 میلی ثانیه است. مانیتور قابل حمل VX1622-4K حتی یک گزینه عالی برای حرفه ای های تولیدکننده محتواست زیرا عمق رنگ 1.07 میلیارد را همراه با پوشش 100 درصدی Adobe RGB و 100 درصد DCI P3 پوشش رنگی ارائه می دهد.

حتی با HDR true black 500 عرضه می شود و برای اتصال، مانیتور قابل حمل یک پورت Mini HDMI و پورت USB Type C را دارد. برای صدا، مانیتور قابل حمل جدید ViewSonic مجهز به یک سیستم بلندگوی دوقلو 1 واتی بوده، مشابه مانیتور VA2409 که ماه گذشته توسط این شرکت عرضه شد. متأسفانه، قیمت و در دسترس بودن این مانیتور هنوز مشخص نیست. اما انتظار می رود این برند به زودی این دستگاه را وارد بازار کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید