رویت شدن اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.0


رویت شدن اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.0

سامسونگ به خاطر دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای شگفت‌انگیز اندرویدی‌ شناخته می‌شود و این شرکت اخیراً به خاطر کار خود بر روی اندروید 14 خبرساز شده است. در حالی که آخرین نسخه اندروید هنوز به طور رسمی منتشر نشده، سامسونگ در حال آزمایش بیلدهای داخلی اولیه است. آپدیت در دستگاه های Galaxy S23 و همچنین Galaxy Z Fold 4 و Flip 4 تحت آزمایش است.

این بسیار زود بوده، حدود دو ماه زودتر از برنامه و نشان می دهد که سامسونگ به سرعت در حال حرکت برای آماده شدن جهت بروزرسانی جدید است. این به‌روزرسانی، که انتظار می‌رود «One UI 6.0» برای دستگاه‌های سامسونگ باشد، برای رفع مشکلات قدیمی برنامه‌های پس‌زمینه در دستگاه‌های گلکسی تأیید شده است، اما مشخص نیست که سامسونگ چه چیز دیگری در اختیار دارد.

شواهد آزمایش سامسونگ ابتدا توسط چندین کاربر توییتر از جمله @tarunvats33 مشاهده شده که متوجه اولین بیلد آزمایشی One UI 6 در سرورهای سامسونگ شد. نرم افزار برای تست داخلی گلکسی اس 23 اولترا بوده و دارای شناسه S918BXXU1BWE2 است. سیستم عامل آزمایشی Galaxy Z Fold 4 دارای شناسه F936BXXU2DWE1 است، در حالی که آپدیت آزمایشی Galaxy Z Flip 4 دارای نسخه سیستم عامل F721BXXU2DWD7 است. این واقعیت که اعتقاد بر این است نسخه‌های نرم افزاری با One UI 6.0 مرتبط هستند، در رقم چهارم تا آخرین رقم نهفته است که نشان‌دهنده به‌روزرسانی بزرگ One UI می‌باشد.

انتظار می‌رود سری گلکسی S23 و گوشی‌های پرچمدار تاشو 2022 اولین گوشی‌هایی باشند که اواخر امسال وارد برنامه آزمایشی اندروید 14 می‌شوند و همچنین می‌توانند اولین گوشی‌هایی باشند که به‌روزرسانی پایدار One UI 6.0 را دریافت می‌کنند. اگرچه کاملاً مشخص نیست One UI 6.0 چه چیزی را برای دستگاه های سامسونگ به ارمغان می آورد، انتظار داریم که برخی از ویژگی های آپدیت اندروید 14 را که گوگل در کنفرانس I/O خود معرفی کرد، استفاده کند. کار سامسونگ روی به‌روزرسانی، یک پیشرفت هیجان‌انگیز برای طرفداران اندروید است که مشتاق هستند ببینند نسخه جدید این سیستم عامل چه چیزی را به همراه خواهد داشت.

در دیگر خبرها شایعه شده که سامسونگ در حال کار بر روی گوشی جدید سری گلکسی F تحت عنوان گلکسی F54 5G است با این حال، قبل از هر گونه اعلام رسمی، قیمت و مشخصات گلکسی F54 در هند به بیرون درز کرد.

پیش از این، مشاهده گلکسی F54 5G در لیست کنسول Google Play را شاهد بودیم که ماه گذشته نام آن را تایید کرد. اکنون، GadgetsData اطلاعاتی فاش کرده که گوشی هوشمند آینده ممکن است اواخر این ماه عرضه شود. برای کسانی که نمی‌دانند، سری گلکسی F، سری گوشی‌های میان‌رده غول فناوری کره‌جنوبی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید