رویت شدن تبلت Vivo Pad 2 در Geekbench


رویت شدن تبلت Vivo Pad 2 در Geekbench

انتظار می‌رود ویوو دو گوشی تاشو و یک تبلت جدید را در 20 آوریل طی رویدادی رونمایی کند. تبلت جدید با نام Vivo Pad 2 اکنون در وب سایت بنچمارک Geekbench رویت شده است. به عنوان جانشین Vivo Pad سال گذشته باید انتظار سخت افزار بهتری داشت. این دستگاه قبلاً چندین گواهی را دریافت کرده است.

Vivo Pad 2 در Geekbench با شماره مدل PA2373 لیست شده است. پایگاه داده بنچمارک یک پردازنده هشت هسته ای متشکل از چهار هسته با فرکانس 1.80 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.85 گیگاهرتز و یک هسته با فرکانس 3.05 گیگاهرتز را نشان می دهد. این مربوط به چیپ Dimensity 9000 مدیاتک می شود. این تبلت دارای 8 گیگابایت رم  بوده و می‌توانیم انتظار گزینه‌های بیشتری را در زمان عرضه داشته باشیم. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۱۳ است.

در نتایج تست تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench، ویو Pad 2 به ترتیب امتیاز 1289 و 4084 را کسب کرد. جدای از این، فهرست بنچمارک هیچ اطلاعات بیشتری را فاش نمی کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده و شایعات، انتظار می رود Vivo Pad 2 دارای صفحه نمایش 12 اینچی LCD با نرخ نوسازی 144 هرتز با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل باشد. تصاویر زنده لو رفته از این تبلت یک ماژول دوربین دایره ای را نشان می دهد که دارای دو سنسور و یک فلاش LED است. با کیبورد و قلم سازگار خواهد بود. Vivo Pad 2 در گزینه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. البته رم از نوع LPDDR5x  بوده و پیکربندی حافظه UFS 3.1 است. باتری با فناوری شارژ سریع 44 واتی از راه می رسد.

در اخباری مرتبط شرکت ویوو در حال توسعه یک گوشی تاشو هوشمند با نام X Fold 2 بوده که تاکنون شایعاتی درباره آن به بیرون درز کرد و حال نوبت به اطلاعات جدید دیگر رسیده است.

امروز برای اولین بار پوسترهای رسمی این دستگاه منتشر شده که مشخصات آن را تایید می کند و به نظر می رسد که X Fold 2 رقیب جدی برای Galaxy Z Fold 5 آینده خواهد بود.

آخرین افشا از چین منتشر شده و اسلایدهایی از X Fold 2 را نشان می دهد که به نظر می رسد برای رویداد معرفی دستگاه ساخته شده است. با توجه به مطالب بازاریابی، X Fold 2 مانند X Fold دارای صفحه نمایش 8.03 اینچی تاشو با وضوح 2160 در 1916 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. با این حال، آنچه که این بار متفاوت است روشنایی بوده که طبق ادعای ویوو 1800 نیت خواهد بود. حتی اگر این حداکثر روشنایی باشد، بسیار چشمگیر محسوب می شود. شکست دادن این عدد برای Galaxy Z Fold 5 یک چالش خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید