رویت شدن Redmi Note 12 Turbo در MIIT


رویت شدن Redmi Note 12 Turbo در MIIT

طبق گزارش ها، Redmi در حال آماده شدن برای اضافه کردن یک عضو جدید به سری نوت 12 موجود است. این گوشی که ردمی نوت 12 توربو نام دارد، می تواند یک چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 7 نسل 2 و یک صفحه نمایش OLED را به همراه داشته باشد. حتی می تواند به بازار جهانی وارد شود اما به عنوان یک تلفن هوشمند پوکو. در حالی که منتظر عرضه رسمی آن هستیم، این گوشی گواهینامه MIIT چین را دریافت کرده است. در اینجا جزئیات است.

فرادرس

Redmi Note 12 Turbo گواهینامه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) را با شماره مدل 23049RAD8C دریافت کرده است. طبق معمول، لیست هیچ مشخصاتی از دستگاه را نشان نمی دهد، اما اشاره ای به راه اندازی در نزدیکی آن دارد.

گزارش قبلی نشان داد که گوشی هوشمند Redmi می‌تواند با نام Poco X4 GT با شماره مدل 23049PCD8G در سطح بین‌المللی عرضه شود. گفته می شود که دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 7 Gen 2 است که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. شایعه شده است که SoC مبتنی بر گره فرآیند 4 نانومتری TSMC است و عملکرد چشمگیری ارائه می دهد.

علاوه بر این، گفته می شود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این نمایشگر می تواند دارای حسگر اثر انگشت و سوراخی در مرکز برای دوربین سلفی باشد. Redmi Note 12 Turbo ممکن است دارای یک سیستم دوربین سه گانه شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو یا عمق 2 مگاپیکسلی باشد. این می تواند توسط یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 67 واتی پشتیبانی شود.

نوت 12 توربو را می‌توان با یک مدل پرو ملحق کرد که ممکن است مشخصات نسبتاً بهتر و قیمت بالاتری داشته باشد. در حال حاضر، تایید رسمی از Redmi در مورد دستگاه های آینده وجود دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید