ریلمی از بازار آلمان خارج شد


ریلمی از بازار آلمان خارج شد

اختلافات مربوط به ثبت اختراع می تواند واقعاً ناخوشایند باشد و گروه BBK این را به سختی آموخت. در سال 2021، نوکیا از اوپو و برند فرعی آن وان پلاس به دلیل نقض حق ثبت اختراع در آلمان شکایت کرد که هر دو شرکت را مجبور به توقف فعالیت در این کشور نمود. طبق یک گزارش، همین شکایت اکنون باعث شده است Realme، یکی دیگر از شرکت‌های متعلق به BBK، بازار آلمان را ترک کند.

بخش اروپایی Realme به Nextpit گفت که تجارت در آلمان به دنبال بحث‌های داخلی و شکایت نوکیا به طور قابل توجهی کند شده است. این شرکت هنوز منتظر اخبار مثبت در مورد مذاکرات مجوز با نوکیا است تا بتواند تلاش های بازاریابی خود را در آلمان از سر بگیرد. اگرچه Realme به صراحت خروج خود از آلمان را اعلام نکرد، این نشریه نشان می دهد که این شرکت به این امکان اشاره کرده است.

برای ناشناخته بودن، نوکیا علیه سازندگان گوشی های هوشمند چینی Oppo و OnePlus به دلیل نقض حق ثبت اختراع در آلمان شکایت کرد. نوکیا این شرکت ها را متهم کرد که از فناوری ثبت اختراع خود برای پردازش سیگنال های 4G و 5G بدون پرداخت مجوز استفاده می کنند. در آگوست 2022، یک دادگاه آلمانی تصمیمی به نفع نوکیا گرفت و به Oppo و OnePlus دستور داد تا فروش گوشی های هوشمند در آلمان را متوقف کنند. دادگاه تشخیص داد که این شرکت ها دو پتنت ضروری استاندارد نوکیا (SEP) را نقض کرده اند. این پتنت ها برای عملکرد صحیح شبکه های 4G و 5G بسیار مهم هستند.

Nextpit اشاره می کند که Realme قصد دارد توجه خود را به سمت سایر بازارهای کلیدی مانند ایتالیا، لهستان، اسپانیا و بالکان هدایت کند. Vivo همچنین اخیراً فعالیت خود را در آلمان متوقف کرد و در نتیجه کل گروه BBK از این کشور خارج شد. این فرصتی را برای تولیدکنندگانی مانند شیائومی و آنر ایجاد می کند تا در بازار سرمایه گذاری کنند.

Realme هرگز یک برند بسیار محبوب گوشی‌های هوشمند در آلمان نبود، اما این شرکت حضور داشت و گزینه‌های بیشتری را برای انتخاب به مصرف‌کنندگان ارائه می‌داد.

در اخباری مرتبط انتظار می رود ریلمی پرچمدار GT Neo 5 Pro را در ماه جولای یا آگوست معرفی کند. این مدل جدید بالاتر از ریلمی  GT Neo 5 قرار خواهد گرفت که در ابتدا وارد بازار چین با قیمت 350 دلاری شد. افشاگر صنعت Digital Chat Station به طور مداوم جزئیات جدیدی در مورد GT Neo 5 Pro از طریق Weibo افشا می‌کند. در یک پست اخیر Weibo، این کاربر مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرد.

طبق گفته DCS، ریلمی GT Neo 5 Pro دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED خواهد بود. صفحه‌نمایش تخت دارای وضوح 1.5K با رزولوشن 2772 در 1240 پیکسل، نرخ نوسازی 144 هرتز و کاهش نور PWMبا  2160 هرتز است. در قسمت جلو، یک دوربین 16 مگاپیکسلی قرار می گیرد که درون حفره ای تعبیه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید