گوشی ریلمی C53 بزودی از راه می رسد


گوشی ریلمی C53 بزودی از راه می رسد

ریلمی اخیراً گوشی جدید Realme C55 را معرفی کرده که از سری گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت محسوب می شد. اکنون به نظر می رسد این شرکت به دنبال عرضه یک گوشی ارزان قیمت دیگر به نام C55 در بازار است.

ظاهراً سازنده چینی گوشی های هوشمند در حال کار بر روی مدل جدید C53 است. این گوشی دارای شماره مدل RMX3760 بر اساس لیست وب سایت صدور گواهی NBTC است. به عبارت دیگر، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه به زودی پس از صدور گواهی در تایلند عرضه شود. متأسفانه، به جز شماره مدل، جزئیات دقیق دیگری فاش نشد. اگرچه، این اولین بار نیست که دستگاه توسط پایگاه های داده تاییدیه دریافت می کند.

Realme C53 حتی اخیراً در FCC نیز مشاهده شد که حتی برخی از مشخصات آن را افشا کرده است. انتظار می رود گوشی هوشمند با شماره مدل RMX3760 از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته که از فناوری شارژ سریع SuperVOOC تا 33 وات پشتیبانی می کند. در حالی که لیست NBTC به عرضه نزدیک آن اشاره دارد، هنوز مشخص نیست که این مدل دقیقا چه زمانی در بازار عرضه می شود.

علاوه بر این، جزئیات دقیق تر آن مانند مشخصات و سایر ویژگی ها نیز ناشناخته است. در حال حاضر، ما فقط می توانیم تأیید کنیم دستگاه دارای پوسته Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 است. اما بر اساس نام آن، احتمالاً دقیقاً یک مدل ضعیف تر Realme C55 خواهد بود. C55 با نمایشگر 90 هرتزی و چیپ هلیو G88 مدیاتک عرضه شد. همچنین دارای دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی بود، بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

در اخباری مرتبط ریلمی پیشتر مدل اقتصادی جدیدی را از سری گوشی های هوشمند Narzo خود معرفی کرده است. دستگاه مورد نظر Narzo N55 بوده که به تازگی برای بازار هند معرفی شد. این دارای برخی از مشخصات و ویژگی های قابل توجه بوده، بنابراین با یک مدل میان رده رو به رو هستیم.

ابتدا در مورد طراحی آن صحبت کنیم، در قسمت سلفی یک حفره دوربین در وسط نمایشگر دارد، در حالی که عقب دارای دو ماژول دوربین بزرگ است و کمی بر روی نیمه براق بالایی بالا آمده اند. Narzo N55 دارای یک پنل 6.72 اینچی IPS LCD بوده که وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری این گوشی هوشمند به تراشه هلیو G88 مدیاتک مجهز شده که با حداکثر 6 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 همراه شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید