ساعت هوآوی Watch 4 Pro Space Edition راهی بازار شد


شرکت هوآوی در نهایت پس از مدتها انتظار ساعت هوشمند جدید خود هوآوی Watch 4 Pro Space Edition را روانه بازار جهانی کرد و پیشتر در بازار چین عرضه شد.

هوآوی Watch 4 Pro Space Edition ماه گذشته در چین رونمایی شد. در آن زمان پیش بینی می شد که این شرکت قصد دارد مدل را به بازار جهانی گسترش دهد. این مدل هم اکنون در بخش هایی از اروپا با قیمت ویژه عرضه می شود. Watch 4 Pro Space Edition در مقایسه با مدل معمولی Watch 4 Pro کیفیت ساخت بهتری دارد.

دارای ساختاری درجه یک هوافضا بوده و با پوشش کربنی الماس مانند تزئین شده است. پوشش باعث می شود دستگاه نسبت به مدل معمولی مقاوم تر و مقاوم‌تر در برابر سایش باشد.

Watch 4 Pro Space Edition دارای یک فریم قرمز-مشکی است که از سرامیک نانو کریستالی ساخته شده است. همان صفحه نمایش 1.5 اینچی AMOLED LTPO مدل معمولی و وضوح 466 در 466 پیکسل را حفظ کرده است. تا 21 روز عمر باتری، 5 دستگاه ATM مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از NFC را ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند همچنین دارای بلندگو و میکروفون داخلی برای دریافت تماس است.

با این حال، نسخه Space ارتقاء ویژگی ها را در چندین جنبه ارائه می دهد. این مدل دارای چندین سنسور برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام است. این برای نظارت دقیق تر ضربان قلب از طریق TrueSeen 5.5+ طراحی شده است. این ساعت هوشمند همچنین از ردیابی شبانه روزی SpO2، اندازه گیری دمای پوست، آنالیز ECG و تنفس در خواب و غیره پشتیبانی می کند.

هوآوی Watch 4 Pro Space Edition واچ فیس انحصاری Laval را ارائه می دهد که زیبایی بیشتری را به ساعت ارائه می دهد. روی واچ فیس لاوال یک انیمیشن وجود دارد که شلیک نازل را نشان می دهد. Watch 4 Pro Space Edition قیمتی معادل 649 یورو (699 دلار) در اروپا دارد.

هوآوی Watch 4 Pro Space Edition به بازار رسید

در دیگر خبرها هوآوی پیشتر از تلویزیون هوشمند Vision Smart Screen 4 SE رونمایی کرده که در عین داشتن قابلیت های هوشمندانه، طراحی شیک و قیمت مناسبی هم دارد.

همه مدل ها دارای وضوح 4K با حاشیه های فوق باریک 1.5 میلی متری و نسبت صفحه نمایش به بدنه 98 درصد هستند. تلویزیون‌ها با فناوری کیفیت تصویر Honghu عرضه می‌شوند که از نمایشگر 10 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و رنگ‌های زنده و دقیق را در طیف رنگی 100درصد BT.709 تضمین می‌کند. این دستگاه همچنین دارای فناوری پیشرفته HDR و وضوح فوق العاده شفاف برای بهینه سازی کیفیت تصویر است.

این تلویزیون از یک تراشه خود توسعه یافته پشتیبانی می کند که از رمزگشایی 4K 120FPS پشتیبانی دارد و نسبت به مدل های قبلی با گنجاندن رابط HDMI 2.1 ارتقا یافته است. این رابط عملکرد صفحه نمایش را با ویژگی هایی مانند ALLM و VRR که برای یک تجربه بازی با کیفیت بالا ضروری هستند، افزایش می‌دهد.

Vision Smart Screen 4 SE دارای قابلیت فوق العاده ریخته گری 4K است که از هشت حالت مختلف ریخته گری پشتیبانی می کند. بدون نیاز به اتصال شبکه امکان ریخته گری با یک لمس را فراهم می کند و اتصال پایدار و با وضوح بالا را تا کیفیت 4K حفظ می کند. این باعث می‌شود آن را برای استفاده‌های مختلف، از پخش ویدیو گرفته تا اجرای بازی‌ها بدون تاخیر یا وقفه، ایده‌آل کنید.

این تلویزیون دارای یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی (رزولوشن 1080p) است که امکانات جدیدی را در تماس ویدیویی و بازی واقعیت افزوده ارائه می‌کند و از ردیابی هشت نفر به طور همزمان برای تماس‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند و تعاملات خانوادگی و اجتماعی را افزایش می‌دهد. این دوربین مجهز به دیافراگم 2.2 و سنسور بزرگتر برای ارائه تصویربرداری واضح تر، حتی در شرایط کم نور است.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت هوآوی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید



منبع