سامسونگ مشکل HDR گلکسی اس 23 اولترا را با آپدیت بعدی برطرف می کند


سامسونگ مشکل HDR گلکسی اس 23 اولترا را با آپدیت بعدی برطرف می کند

گوشی های گلکسی S23 سامسونگ دیگر خبر داغی محسوب نمی شوند. از این نظر که چند ماهی معرفی و عرضه شدند، گوشی هایی پرچمدار که مشخصات کلیدی قابل توجهی ارائه می دهند. این گوشی دارای صفحه نمایش رده بالا، پردازنده قوی و دوربین باکیفیت است. اما هر دستگاهی نمی تواند همیشه کامل باشد.

دوربین گلکسی اس 23اولترا واقعاً چشمگیر است، احتمالاً یکی از بهترین گوشی هایی بوده که دوربین باکیفیتی دارد، اما این نیز با نقص هایی همراه است. برای اولین بار، یک مشکل آشکار مرتبط با HRD وجود دارد که کاربران متوجه شدند. با این حال، سامسونگ ممکن است بزودی به حل آن بپردازند.

طبق گفته Ice Universe، مشکل مربوط به HDR در گلکسی S23 Ultra با به‌روزرسانی آینده برطرف خواهد شد. افشاگر به طور خاص به مدل Ultra اشاره می کند، اما ممکن است مدل ساده S23 و مدل پلاس نیز بهبودهایی دریافت کنند. برای کسانی که نمی‌دانند، مشکل HDR در دوربین گوشی‌های هوشمند باعث ایجاد یک اثر هاله‌ای در اطراف اجسام شده و حالت غیرعادی را اضافه می‌کند.

Ice Universe جدول زمانی ارائه نکرده است، اما از آنجایی که سامسونگ به‌روزرسانی‌های ماهانه را برای گوشی‌های خود منتشر می‌کند، انتظار داریم این مشکل با به‌روزرسانی امنیتی می 2023 برطرف شود.

سامسونگ قبلاً باگ های مختلفی را در دوربین سری S23 برطرف کرده است. با آپدیت آوریل 2023، این شرکت از مشکلات متعددی که کاربران گزارش کرده بودند خلاص شد. از جمله فوکوس خودکار غیرعادی هنگام فشار دادن دکمه شاتر، مشکلات وضوح در شرایط کم نور هنگام استفاده از حالت Super Steady، مشکلات خط سبز و موارد دیگر. این برند همچنین ممکن است برخی از ویژگی های جدید را اضافه کند یا سایر مشکلات شناخته شده را در نرم افزار برطرف کند.

در اخباری مرتبط Diversification یا تنوع بخشی یک اصطلاح مالی و تجاری بوده که سامسونگ در آن بسیار خوب عمل کرد. نه تنها شرکت‌های دیگر در این مجموعه وجود دارند که Samsung Electronics می‌تواند قطعاتی مانند باتری‌ها، چیپ‌ست‌ها و حسگرهای تصویر را از آن‌ها تهیه کند، بلکه مجموعه‌ای از لوازم دیگر در سراسر جهان هم وجود دارد.

سامسونگ SDI و ATL چین تامین کننده باتری سامسونگ الکترونیکس بوده اند. این جزء حیاتی اغلب از ال‌جی نیز تهیه شده و به نظر می‌رسد که سامسونگ الکترونیکس این کار را بار دیگر برای گوشی‌های تاشوی آینده‌اش انجام خواهد داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید