انتشار اطلاعاتی از تبلت گلکسی تب اس 9 اولترا سامسونگ


انتشار اطلاعاتی از تبلت گلکسی تب اس 9 اولترا سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ چندین دستگاه پریمیومی را در نیمه دوم سال 2023 معرفی کند. این دستگاه ها شامل گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و سری گلکسی تب اس 9 می‌شود. مشخصات پرچمدار Galaxy Tab S9 Ultra پیشتر فاش شده و این تبلت نیز در Geekbench رویت شد و عملکرد آن فاش شد.

در حال حاضر، اطلاعات جدیدی در مورد حافظه ذخیره سازی تبلت پرچمدار منتشر شده است. یکی از کارشناسان توییتر Revengnus ادعا کرده که Galaxy Tab S9 Ultra در سه نسخه عرضه خواهد شد که از نظر حافظه رم و ظرفیت های ذخیره سازی متفاوت است: 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی. به غیر از گزینه های ذخیره سازی و رم، اجازه دهید نگاهی به سایر مشخصات لو رفته Tab S9 Ultra بیندازیم.

گلکسی تب اس 9 اولترا، تبلت اندرویدی آینده سامسونگ، قرار است مشخصات قابل توجهی داشته باشد. این تبلت دارای صفحه نمایش WQXGA+ با سایز 14.6 اینچ و ابعاد مشابه مدل قبلی یعنی Tab S8 Ultra با ضخامت 5.5 میلی متر و وزن 737 گرم خواهد بود.

باتری این تبلت 11200 میلی آمپر ساعتی بوده که می تواند از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی کند، اگرچه بعید بوده که یک شارژر در بسته گنجانده شود. این دستگاه همچنین دارای سخت افزار قدرتمندی است که شامل پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 می شود که دارای سرعت فرکانس 3.36 گیگاهرتز است، مشابه با سری گلکسی S23. علاوه بر این، پیش بینی می شود تا 16 گیگابایت رم LPDDR5X ارائه دهد.

از نظر دوام، گلکسی تب اس 9 اولترا دارای استاندارد IP68 است، به این معنی که هم در برابر آب و هم در برابر گرد و غبار مقاومت دارد. این دستگاه قادر است تا 30 دقیقه در آب تا عمق 1.5 متری قرار گیرد و برای استفاده در فضای باز یا محیط های چالش برانگیز ایده آل است.

اطلاعات بیشتر در دست نیست و باید منتظر ماند تا سامسونگ بزودی این محصول جدید را معرفی کرده و عرضه دارد. تبلتی پرچمدار که طراحی پریمیومی شامل آن شده و مشخصات کلیدی برجسته در این گوشی تعبیه شد. به هر حال انتظار داریم بیشتر گزارش ها صحت داشته باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید