سری آیکیو Neo 8 در ماه می معرفی می شود


سری آیکیو Neo 8 در ماه می معرفی می شود

iQOO از معرفی سری جدید Neo 8 با دو گوشی هوشمند پریمیوم خبر داد که شامل Neo 8 و Neo 8 Pro می شود. قبل از رونمایی رسمی آن در 23 می چین، این شرکت طراحی گوشی‌ها را به اشتراک گذاشته که برخی به‌روزرسانی‌های جزئی نسبت به سری قبلی Neo 7 را به نمایش می‌گذارد.

در ویبو، iQOO ویدیویی را منتشر کرده است که از طراحی سری Neo 8 آینده پرده برداری می کند. این گوشی‌ها دارای پنل عقب خمیده هستند و مدل پیش‌نمایش‌شده دارای پنل عقب چرمی وگان قرمز رنگ است. در عقب، یک ماژول دوربین مستطیلی با دو بریدگی دایره ای دارد که محل نصب دوربین دوگانه و فلاش LED برای Neo 8 5G است. متن ماژول دوربین نشان می دهد که Neo 8 از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می کند.

به گفته آیکیو، Neo 8 Pro به سیستم روی تراشه (SoC) مدیاتک Dimensity 9200+ که اخیراً معرفی شده است، مجهز خواهد بود، چیپی که بر اساس فرآیند 4 نانومتری ساخته شده و قادر به رسیدن به حداکثر فرکانس 3.35 گیگاهرتز است. علاوه بر این، گوشی از تراشه V1+ ویوو برای بهبود دوربین، عملکرد و قابلیت‌های نمایشگر استفاده می‌کند. با گنجاندن تراشه V1+ ISP، به نظر می رسد که iQOO ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای تبدیل Neo 8 Pro به جای یک دستگاه بازی محور، به یک دستگاه همه جانبه باشد.

لیست اخیر AnTuTu این دستگاه همچنین نشان می دهد که گوشی یک دستگاه گیمینگ هیولا خواهد بود، زیرا توانسته است بیش از 1.3 میلیون امتیاز در بنچمارک کسب کند. افشاگر صنعت Yogesh Brar در توییت اخیر خود مشخصات کلیدی iQOO Neo 8 Pro را فاش کرده است. این افشاکننده می گوید که انتظار می رود Neo 8 Pro دارای صفحه نمایش بزرگ 6.78 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K باشد. احتمالاً با حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی در چین عرضه خواهد شد.

ظاهراً این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه در عقب بوده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی می شود. البته مشخصات دو سنسور دیگر توسط منبع فاش نشده است. همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت. انرژی این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از شارژ سریع 120 واتی برخوردار است. Neo 8 Pro دارای اندروید 13 مبتنی بر Origin OS 3 است.

با توجه به افشای اطلاعات اخیر، انتظار می رود Neo 8 5G به سیستم روی تراشه (SoC) نسل اول اسنپدراگون 8+ مجهز شود. همچنین احتمالاً این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED  با پنل 120 هرتزی و وضوح بالای 1.5K و فناوری کاهش نور PWM 2160 هرتز باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید