قابلیت صدای محیط گلکسی Buds2 Pro سامسونگ برای افراد کم شنوا تقویت شد


قابلیت صدای محیط گلکسی Buds2 Pro سامسونگ برای افراد کم شنوا تقویت شد

با همزمان شدن با روز جهانی آگاهی از دسترسی‌پذیری، قابلیت صدای محیط گلکسی Buds2 Pro سامسونگ برای افراد کم‌شنوا بهبود یافته است. این هدفون به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که بهترین صدا و عملکرد را به گوش کاربران خود ارائه دهد. با استفاده از آن، می‌توانید در حال گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود باشید یا قصد تقویت یا کاهش صدای محیط خود را داشته باشید.

در روزهای نزدیک به روز جهانی آگاهی از دسترسی‌پذیری، سامسونگ تعهد خود را برای افزایش دسترسی کاربران به سرویس‌ها و محصولات مختلف نشان داده است. گلکسی Buds2 Pro این بار به کمک افراد کم‌شنوا آمده است تا آنها بتوانند با استفاده از این هدفون، صداهای محیط خود را به بهترین شکل شنیده و لذت ببرند.
فناوری‌های در دسترس و فراگیر، می‌توانند به افراد دچار ضعف کم تا متوسط در شنوایی، کمک کنند تا صداهای محیط را بهتر بشنوند. به عنوان مثال، هدفون‌های گلکسی Buds2 Pro شرکت سامسونگ، با دارا بودن قابلیت صدای محیط یا Ambient Sound، کاربران را قادر می‌سازند در سه سطح مختلف، صدای محیط خود را تنظیم کرده و از اتفاقات اطراف آگاه شوند. همچنین، با ارتقای این قابلیت، دو سطح جدید به آن اضافه شده است تا سطوح در دسترس کاربران، برای ارتقای صدای محیط به پنج مرحله برسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که گلکسی Buds2 Pro به شکل موثری، درک صحبت و گفتار را در افراد دچار ضعف کم تا متوسط در شنوایی بهبود می‌بخشد. آزمایشات نیز نشان می‌دهد که این هدفون‌ها به عنوان ابزاری مفید و کاربردی برای برقراری ارتباط افراد کم‌شنوا در محیط آرام، شناخته شده‌اند.
امکان دسترسی به سطوح جدیدی از شخصی‌سازی، با ارتقای قابلیت صدای محیط در گوشی گلکسی Buds2 Pro ممکن می‌شود. کاربران با تنظیمات ویژگی صدای چپ به راست، محدوده صدای محیط خود را در پنج مرحله مختلف از سطح آهسته تا شفاف بهینه و شخصی‌سازی کنند. همچنین، ویژگی دیگری با نام تطبیق صدای محیط (Adapt Ambient Sound) نیز موجود است که به کاربران کمک می‌کند تا صدای اطراف خود را با وضوح بیشتری شنوا کنند.

هان‌گیل مون، رییس آزمایشگاه پیشرفته صوت بخش تجربه موبایل سامسونگ، در روز جهانی آگاهی از دسترسی‌پذیری به اطلاع کاربران خود رساند که گلکسی Buds2 Pro، قابلیت پیشرفته و ارتقایافته صدای محیط را داراست. او افزود که این قابلیت به صورت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری در آینده به تدریج عرضه خواهد شد و کاربران گلکسی Buds2 Pro می‌توانند در هر زمان و مکانی بهترین صدای ممکن را تجربه کنند.

به این پست امتیاز بدید