لوور ماسه گیر تهویه نو

یکی از دیگر خصوصیات دریچه های بازدید زیر فن کویل این است که این دریچه ها به ایجاد نظم و ترتیب در سیستم تهویه ساختمان ها کمک شایانی می کنند. و اما موتور دمپر، قطعه الکترونیکی است که در ابعاد کوچک طراحی و ساخته شده و روی دمپر مطابق شکل زیر به منظور کنترل دمپر به صورت اتوماتیک نصب می شود. دریچه خورشیدی همراه با فیلتر باکس را می توان هم به صورت بدون فریم یا قاب با بدنه اصلی به طور ثابت نصب نمود که قابلیت نصب کردن در سقف کاذب در محل مد نظر تعبیه می کنند و هم می توان آن را به صورت فریم دار نصب کرد. این کابل توسط یک چفت به قاب دریچه متصل شده است. بدنه یا قاب: قاب یا بدنه فیلتر باکس که معمولاً از جنس گالوانیزه یا استیل ساخته میشود، وظیفه حفاظت و نگهداری از سیستم فیلتراسیون و بخشهای دریچه های زیر فن کوئل آرمسترانگ – شرکت تهویه سازه شار داخلی را دارد. مثلا برای دریچه هوای رفت و یا دریچههای برگشت، میتوان از فن فیلتر باکس استفاده کرد. به همین دلیل فیلتر باکس ها میتوانند به خوبی با آن ترکیب شوند. با ترکیب این اجزا، فیلتر باکس توانایی تصفیه هوا و حذف ذرات معلق، باکتریها، ویروسها و آلایندههای شیمیایی را دارا میشود و میتواند به بهبود کیفیت هوا و کاهش ریسک انتقال عفونتها در محیطهایی مانند بیمارستان کمک کند. ​​​​.

دمپر ضد انفجاردریچه بازدید 60*60 با پانل 12.5 MR - دریچه بازدید 60*60 MR - دریچه بازدید 60*60 کناف استفاده از فیلتر باکس ها میتواند کیفیت هوای محیط را بهبود بخشیده و ریسک انتقال عفونتها را کاهش دهد. نصب چند DAMPER با کیفیت بالا میتواند کنترل دقیقتری بر دبی جریان هوا را به ارمغان بیاورد. به طور کلی، استفاده از فیلتر باکس یک روش کارآمد برای تصفیه هوا و کاهش انتقال عفونتها در محیط های بیمارستانی و داروسازی است. گاهی قسمت ورودی داکت هوای فیلتر باکس می تواند به دمپر تنظیم هوا از نوع دستی و برقی مجهز باشد و نصب گردد. دریچه خورشیدی: این تجهیز که در قسمت فینیشینگ باکس نصب می گردد ،جریان هوا را به صورت گردابی منتقل می کند و معمولا از جنس آلومینیوم و گالوانیزه و استیل است. همچنین می تواند به صورت درب باز شونده یا متحرک نیز نصب شود. داکت ورودی و خروجی: از قطعات دیگر در بدنه فیلتر باکس ها، داکت ورود و یا خروج هوا است که در کنار و یا قسمت بالایی بدنه نصب می شود. این دریچه ها در قسمت دهانه خروجی فیلتر باکس نصب می شود و از پرتاب هوا به صورت ناهمگن، عمودی(مستقیم) و غیر متناسب جلوگیری می کند. دمپر باعث می شود تا فشار هوای ورودی به قسمت داخل حجم فیلتر باکس به میزان دلخواه و مد نظر، تنظیم و یا مسدود شود. ​​​​​!

ترمینال حجم متغیر تک کاناله گرد

4- حوادث دیگری مانند پخش دود و یا بروز نشتی نیز می تواند موجب شود سیستم با استفاده از دمپر، جریان هوا را مسدود کند. برای هر مرحله از فیلتراسیون یک روش مختلف وجود دارد که اینرسی، گیر کردن یا انتشار بخشی از این روش ها هستند. سنسورها و کنترلها: برخی از فیلتر باکسهای پیشرفته ممکن است دارای سنسورها و کنترلها باشند که برای مانیتورینگ و کنترل عملکرد فیلتراسیون و کیفیت هوا استفاده میشوند. این لایهها معمولاً شامل موادی مانند فوم صوتی، الیاف شیشهای، پارچه مخصوص صوتی و یا فلزی میشوند. به طور کلی، دمپرها ممکن است متحرک یا ثابت باشند و نمونه های متحرک به دو دسته فنری و غیرفنری تقسیم میشوند. فیلتر باکس ها شامل بدنه اصلی یا همان پلنیوم باکس، فیلتر، داکت ورودی و دیفیوزر سقفی می باشند. وظیفه اصلی دریچه های خورشیدی توزیع و پخش متناسب هوا در فضا است. دیفیوزر سقفی: توزیع و تزریق مناسب جریان هوا در محیط مد نظر از وظایف اصلی دیفیوزر سقفی می باشد که در بخش دهانه خروجی فیلتر باکس نصب می شود. بنابراین با نصب این دریچهها روی درب یا پارتیشن، میان دو بخش رابطهای بدون دید مستقیم ایجاد خواهد شد تا هوا در این دو بخش، بهراحتی انتقال یابد.

دمپر ضد انفجار اکتیو

هوای سرد و هوای گرم (یا برگشت) در واحد انتقال هوا مخلوط می شوند تا به نیاز حرارتی هر منطقه برسند. گوشی های صداگیر ایرماف که مطابق با استانداردهای ذکر شده هستند، از عملکرد و ایمنی مناسبی برخوردار هستند و می توانند از شنوایی افراد در برابر صداهای بلند محافظت کنند. در این لحظات، یکی از قهرمانان نامعلومی که ایمنی شما را تضمین میکند، دمپر آتش است. دمپرهای ضد انفجار با جلوگیری از وقوع حوادث ناگهانی به دلیل انفجارها، به طور قابل توجهی ایمنی صنعتی را ارتقاء میبخشند. دمپرهای صنعتی و هدایت هوا چگونه عمل می کنند؟ این فیلترها میتوانند علاوه بر تصفیه ذرات، برخی از عوامل آلرژی زا و میکروبها را نیز از هوا جدا کنند. این سنسورها میتوانند عواملی مانند فشار هوا، دما، رطوبت و غیره را اندازهگیری کنند. فیلترها: فیلترها بخشی اساسی از فیلتر باکس هستند که به تصفیه جریان هوا، مایع یا محلول آلوده میپردازند. جنس این محصول معمولا از گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک و یا استنلس استیل می باشد. ​​.