لپ تاپ ایسوس Vivobook 16 OLED معرفی شد


ایسوس به تازگی یک لپ تاپ باریک و سبک جدید به سری Vivobook موسوم به Vivobook 16 OLED را عرضه کرده است. این معرفی پس از آن صورت می‌گیرد که این شرکت در ماه آوریل از مجموعه ای نوت بوک های جدید سری Zenbook و Vivobook در هند رونمایی کرد.

این دستگاه دارای پردازنده AMD Ryzen 7000 سری H با هوش مصنوعی و نمایشگر OLED NanoEdge Pantone Validated است. دستگاه جدید با همان طراحی باریک و سبکی عرضه می شود که ممکن است در سایر لپ تاپ های این سری دیده باشید. این یک طراحی هندسی تمیز با برچسب لوگوی برجسته Vivobook روی درب دارد.

Vivobook 16 OLED طوری طراحی شده که در 180 درجه صاف قرار بگیرد. این لپ تاپ دارای یک نمایشگر OLED NanoEdge Pantone Validated است که وضوح 3.2K، نرخ نوسازی 120 هرتز و زمان پاسخ 0.2 میلی ثانیه را ارائه می دهد. علاوه بر این، پنل دارای نسبت تصویر 16:10 با نسبت کنتراست تا 1.000.000:1 با نسبت صفحه نمایش به بدنه تا 86.5 درصد است.

لپ تاپ ایسوس Vivobook 16 OLED معرفی شد

همچنین دارای گواهی نور آبی کم TÜV Rheinland است. این لپ‌تاپ از یک پردازنده AMD Ryzen 7000 سری H با 16 گیگابایت رم و حداکثر یک ترابایت SSD پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای یک سیستم خنک کننده دو تهویه با دو لوله حرارتی و یک فن IceBlade است. از قابلیت های ورودی/خروجی لپ تاپ ایسوس می توان به پورت USB-C 3.2 Gen 1 با Power Delivery، دو پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A، یک پورت USB 2.0، یک خروجی HDMI و یک جک ترکیبی صدا اشاره کرد.

Vivobook 16 OLED دارای یک باتری داخلی 70 وات ساعتی بوده و از اتصال شبکه بی سیم WiFi 6E پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به محافظ فیزیکی وب کم HD 3DNR، صفحه کلید ASUS ErgoSense فول سایز و حسگر اثر انگشت اختیاری بر روی صفحه لمسی اشاره کرد. این شرکت هنوز قیمت و پیکربندی Vivobook 16 OLED را اعلام نکرد.

در اخباری مرتبط جدیدترین دستگاه بازی ایسوس، ROG ALLY اکنون در ژاپن برای پیش خرید با قیمت 109800 ین در دسترس است. ROG ALLY یک کنسول بازی دستی است که این شرکت مستقر در تایوان 11 می 2023 به صورت جهانی معرفی کرد و اکنون این دستگاه در بازار ژاپن برای پیش‌سفارش در دسترس است.

این دستگاه به گونه‌ای ساخته شده که بهترین تجربه بازی را به کاربران خود ارائه دهد و آنها را قادر می‌سازد تا حتی بازی‌های سطح بالایی را روی دستگاه انجام دهند. کنسول بازی ROG ALLY دارای طراحی ارگونومیک با ابعاد 280.0 در 111.38 در 32.43 میلی متر و وزن آن تنها 608 گرم است. این دستگاه از پردازنده AMD Ryzen Z1 Extreme با فرکانس 3.3 گیگاهرتز و حداکثر فرکانس 5.1 گیگاهرتز استفاده کرده و بر روی سیستم عامل مبتنی بر Windows 11 Home اجرا می شود.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید