هدفون Redmi Buds 4 Active بزودی از راه می رسد


هدفون Redmi Buds 4 Active بزودی از راه می رسد

ردمی در اطلاعیه‌ای خبر از عرضه جهانی هدفون Redmi Buds 4 Active داده است. این هدفون‌ بی‌سیم در 13 ژوئن همراه با شیائومی پد 6 عرضه می‌شوند. Redmi همچنین فاش کرده که این هدفون‌ها به راحتی برای خرید از طریق آمازون در دسترس خواهند بود.

سایت میکروبلاکینگ عرضه هدفون Redmi Buds 4 Active اکنون در آمازون در دسترس بوده و جزئیات مهمی را در مورد محصول ارائه می دهد. این فهرست تأیید می کند که نوع هندی مدل جهانی پیشتر معرفی شده را منعکس می کند. شیائومی از ویژگی های قابل توجه Redmi Buds 4 Active هم رونمایی کرده است که بر عمر باتری قابل توجه آن و پشتیبانی از اتصال سریع گوگل تاکید می کند.

این هدفون ها با درایورهای Bass Pro برای افزایش کیفیت صدا ارائه می شوند و همچنین از قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) پشتیبانی می کنند. Redmi Buds 4 Active دارای یک درایور پویا 12 میلی متری قوی بوده که عملکرد بیس قدرتمندی را ارائه می دهد. با گنجاندن فناوری حذف نویز محیطی (ENC)، نویز پس‌زمینه به طور موثری در حین تماس‌های صوتی کاهش می‌یابد و از برقراری ارتباط شفاف حتی در محیط‌های پر سر و صدا اطمینان حاصل می‌کند. علاوه بر این، علاقه مندان به بازی از حالت بازی با تاخیر کم برای یک تجربه بازی همهجانبه رضایت خواهند داشت.

ردمی یBuds 4 Active که به اتصال بلوتوث 5.3 مجهز شده است، از کدک صوتی SBC پشتیبانی می‌کند و انتقال بی‌سیم صدا را امکان‌پذیر می‌سازد. ادغام Google Fast Pair فرآیند اتصال سازی را ساده می‌کند، در حالی که هدفون‌ کنترل‌های حرکتی بصری را برای مدیریت تماس، پخش موسیقی و انتخاب آهنگ ارائه می‌دهند.

هدفون Redmi Buds 4 Active بزودی از راه می رسد

برای حفظ موسیقی، Redmi Buds 4 Active دارای یک باتری 34 میلی آمپر ساعتی در هر هدفون است که با یک بار شارژ تقریباً 5 ساعت پخش محتوا دارد. کیس شارژ همراه یک باتری 440 میلی آمپر ساعتی ارائه شده که کل زمان پخش موسیقی را به حدود 28 ساعت افزایش می دهد. کیس شارژ Redmi Buds 4 Active مجهز به درگاه USB Type-C است و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند. تنها با 10 دقیقه شارژ، می توانید تا 110 دقیقه از پخش موسیقی لذت ببرید. علاوه بر این، این هدفون ها دارای استاندارد IPX4 هستند و مقاومت در برابر قرار گرفتن معرض آب را تضمین می کنند.

در دیگر خبرها چند ماه پیش، شیائومی گوشی های هوشمند Redmi A2 و Redmi A2+ را در بازار جهانی عرضه کرد. این برند اکنون هر دو این دستگاه ها را در هند عرضه کرد. اینها جانشینان گوشی های هوشمند Redmi A1 و Redmi A1+ قبلی هستند.

Redmi A2 و Redmi A2+ صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD با وضوح 1600 در 720 پیکسل را در اختیار کاربران قرار می دهد. نمایشگر جلویی یک بریدگی ناچ کوچک برای قرار دادن دوربین جلو دارد، در حالی که حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش نسبتاً باریک هستند. با نرخ نوسازی 60 هرتز، صفحه نمایش تصاویری نرم ارائه می دهد.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید