مشخصات کلیدی گوشی سامسونگ Galaxy S24 Ultra لو رفت


انتظار می‌رود سامسونگ در اوایل سال آینده، احتمالاً در ژانویه یا فوریه، سری گلکسی اس 24 را عرضه کند. پیش بینی ها برای این سری در حال افزایش است زیرا افشاها شروع شد. یوگش برار، یک افشاگر صنعت، برخی از مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته و ویژگی های بالقوه آن را فاش کرد.

Brar اشاره می کند که S24 Ultra دارای سیستم مشابه دوربین چهارگانه مانند S23 Ultra قبلی است. این شامل یک دوربین اولیه 200 مگاپیکسلی، همراه با یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی می شود. علاوه بر این، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز دارد. S24 Ultra ممکن است مبتنی بر چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 یا Exynos 2400 باشد. گزارش قبلی نشان داد که پردازنده Exynos 2400 در مناطق اروپا و آسیای جنوب شرقی به فروش می رسد، در حالی که نسخه پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 ممکن است در بازارهای آمریکا ارائه شود.

مدل‌های قبلی مانند گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra تنها از چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می‌کردند. با این حال، Galaxy S23 FE آینده ممکن است در دو نسخه Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200 به فروش برسد. Brar فاش کرد یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را برای S24 Ultra تعبیه خواهد شد که مشابه مدل قبلی است. در حالی که ممکن است از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی کند، صحبت هایی در مورد استفاده از فناوری باتری خودروهای الکتریکی وجود دارد. اگر درست باشد، این می تواند ظرفیت شارژ سریع را تا 65 وات افزایش دهد.

طراحی ممکن است تغییر اساسی چشمگیری نداشته باشد. گفته می شود که شبیه S23 Ultra است اما ممکن بوده فریم آلومینیومی را با یک تیتانیومی محکم تر تعویض کند. زمزمه هایی در مورد پیشرفت های قابل توجه نمایشگر برای S24 Ultra شنیده می شود. افشاگر اطلاعاتی دیگری به نام Ice Universe نشان می دهد که این گوشی می تواند دارای صفحه نمایش OLED ارتقا یافته M13 باشد. این ممکن است تصاویری روشن تر، احتمالا به 2000 نیت و بهره وری انرژی بهتر ارائه دهد.

سامسونگ Galaxy S24 Ultra یک پرچمدار بهبودیافته

در اخباری مرتبط سامسونگ وجود Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ را تایید کرده است. یک وب‌سایت رسمی سامسونگ در فرانسه نام این دو تبلت معرفی‌نشده را اعلام کرده که به عرضه قریب‌الوقوع آنها اشاره می‌کند. این تبلت‌ها در فهرستی از دستگاه‌های گلکسی سازگار با دستیار دیجیتالی این شرکت، Bixby قرار دارند. وب سایت خود یک راهنمای Bixby است.

مدتی است که شایعات در مورد کار سامسونگ بر روی تبلت های جدید Fan Edition (FE) در اینترنت منتشر شده است. قبلاً دستگاه‌ها را در فهرست‌های مختلف گواهی‌نامه‌ها و بنچمارک‌ها دیده‌ایم، در حالی که رندرهای فاش شده طراحی آنها را نیز آشکار کرده‌اند. با این حال، Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ همچنان معرفی نشدند.

گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است تبلت های مقرون به صرفه جدید را در جریان رویداد Galaxy Unpacked هفته گذشته رونمایی کند، اما این کار را نکرد. این شرکت کره ای تنها گلکسی تب اس 9، گلکسی تب اس 9 پلاس و گلکسی تب اس 9 اولترا را معرفی کرد که همگی پرچمداران واقعی هستند. مدل‌های FE در هیچ کجا ذکر نشده‌اند، با این رویداد همچنین گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و سری گلکسی واچ 6 ارائه شد.

در حالی که ما هنوز منتظر معرفی Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ یا حتی تاریخ رونمایی آنها هستیم، سامسونگ با ذکر آنها در وب سایت خود نشان می دهد که انتظار طولانی تر نخواهد بود. این شرکت همچنین Galaxy S23 FE را در دست ساخت دارد و شایعات حاکی از عرضه آن در سپتامبر است. شاید هر سه دستگاه FE در یک روز ماه آینده معرفی شوند، باید منتظر بمانیم و تماشا کنیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید