گوشی ریلمی GT 5 با سرعت شارژ خاص در راه است


ریلمی در حال آماده شدن برای معرفی گوشی هوشمند Reale GT 5 طی هفته های آینده است. این برند قبلاً شروع به بررسی برخی از مشخصات مانند پیکربندی حداکثر رم 24 گیگابایتی کرده است. اکنون این برند فاش کرده است که Realme GT 5 با فناوری شارژ سریع 240 واتی عرضه خواهد شد.

این اولین بار نیست که گوشی Realme با شارژ سریع 240 واتی عرضه می شود. از زمانی که Oppo فناوری شارژ سریع 240 واتی خود را معرفی کرد، برند برادر آن Realme از این ویژگی در بسیاری از گوشی های هوشمند مانند Realme GT Neo 5 استفاده کرده که در بازار جهانی به Realme GT 3 240W معروف است.

طبق گزارش‌های اخیر، Realme GT 5 آینده قرار است از نمایشگر اولد 6.74 اینچی با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی چشمگیر 144 هرتز بهره‌مند شود. در بخش سخت افزاری، Realme GT 5 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. دو پیکربندی رم ارائه می‌کند: 16 گیگابایت و 24 گیگابایت رم LPDDR5x. گزینه های ذخیره سازی از 128 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 متغیر است.

در قسمت جلو، یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی تعبیه شده است. با حرکت به سمت عقب، سیستم دوربین دارای سنسور اصلی قدرتمند سونی IMX890  با وضوح 50 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. این دوربین اصلی با یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو همراه خواهد بود. گفته می شود این دستگاه در دو نوع باتری عرضه می شود. یکی از آنها دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 240 واتی پشتیبانی می کند، در حالی که نسخه دیگر دارای باتری بزرگتر 5200 میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 150 واتی همراه می شود.

ریلمی GT 5 سرعت شارژ طوفانی دارد

در اخباری مرتبط روز گذشته، یک افشاگر فاش کرد که OnePlus به زودی اولین گوشی هوشمند جهان را با 24 گیگابایت رم عرضه خواهد کرد. یک روز بعد، همان منبع می گوید که Oneplus تنها برندی نخواهد بود که یک گوشی رم با ظرفیت بالا عرضه می کند. طبق اطلاعات فاش‌کننده، ریلمی همچنین یک گوشی با این مقدار رم معرفی خواهد کرد. از آنجایی که OnePlus و Realme هر دو برندهای مشترک هستند که به اشتراک منابع معروف می باشند، جای تعجب نیست.

منبع خبر رم 24 گیگابایتی گوشی‌های هوشمند، Digital Chat Station، خبرساز پرکار چینی است. او پیش از این مشخص نکرده بود که حجم بالای رم مجازی خواهد بود یا فیزیکی. اما در حال حاضر، او به همراه چند جزئیات دیگر آماده پاسخگویی است. به گفته وی، گروه OPlus (Oppo، OnePlus و Realme) شروع به محبوبیت گوشی های حافظه بزرگ کرده است. او می گوید که گوشی های پرچمدار آینده این برندها با حداقل 16 گیگابایت رم وارد بازار خواهند شد، در حالی که نسخه برتر از 24 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

گفته می شود که به لطف رم بزرگ، نرم افزار ColorOS این گروه مدیریت برنامه های پس زمینه بهتری را ارائه می دهد. OnePlus Ace 2 Pro اولین گوشی هوشمند رم 24 گیگابایتی جهان است. این گوشی از یک حافظه LPDDR5x استفاده خواهد کرد و  در سوی دیگر گوشی مرموز Realme نیز استفاده خواهد کرد. این گوشی ها همچنین با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهند شد.

افشای اطلاعات قبلی فاش کرده بود که Ace 2 Pro نسخه قدرتمندتر اوپو Reno 10 Pro Plus خواهد بود. این گوشی بیشتر مشخصات خود را با Reno به اشتراک می گذارد و به جای Snapdragon 8 Plus Gen 1 از یک تراشه Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کند. در خبری مرتبط ریلمی به زودی از گوشی هوشمند Narzo 60 در هند رونمایی خواهد کرد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی دوگانه از جمله سنسور 100 مگاپیکسلی و بدنه عقبی از جنس چرم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا ریلمی این محصول رده بالا و قدرتمند خود را معرفی کند. گوشی که ویژگی‌های بزرگی به مخاطب خود ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید