معرفی 10 برنامه طراحی عالی برای اندروید در سال 2023


استفاده از برنامه های طراحی برای اندروید یک راه عالی برای انجام طراحی دیجیتال است. در آن روزگار، مردم برای طراحی به یک تکه کاغذ و یک مداد نیاز داشتند. امروزه این تنها راه انجام آن نیست. داشتن بهترین برنامه طراحی برای اندروید در تلفن یا تبلت به شما امکان می دهد هر زمان که الهام گرفتید نقاشی کنید.

 برنامه طراحی عالی برای اندروید در سال 2023

برنامه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. برخی از آنها دارای اصول اولیه هستند و برای مبتدیان طراحی شده اند. دیگران صدها ابزار را برای هنرمندان حرفه ای ارائه می دهند.

اگر به دنبال یک برنامه طراحی برای برای اهداف حرفه ای باشید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در کنار برنامه‌های پولی، بهترین برنامه‌های نقاشی رایگان اندروید را خواهید یافت که مطابق با نیازهای شما هستند.

برنامه های طراحی ابزاری عالی برای افرادی است که به این سبک هنر اختصاص داده شده اند. لیست زیر بهترین برنامه های طراحی و نقاشی اندروید را پوشش می دهد.

Infinite Painter

Infinite Painter بهترین انتخاب ما برای برنامه طراحی اندروید است.

این برنامه با بیش از 160 براش ارائه می شود و به شما امکان می دهد. این فرصت را برای تطبیق با نیازهای شما ارائه می دهد.

ابزارهای طراحی این برنامه به گونه ای طراحی شده اند که شبیه نقاشی روی بافت های کاغذ واقعی باشد. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که با استفاده از یک دستگاه دیجیتال به صورت واقعی نقاشی کنند. اگر نقاشی سنتی را ترجیح می دهید اما نمی توانید بوم نقاشی خود را به همه جا منتقل کنید، امکان پذیر است.

معرفی 10 برنامه طراحی عالی برای اندروید در سال 2023

Infinite Painter با چندین ابزار مفید همراه است. می‌توانید به صورت لایه‌ای نقاشی کنید، از حالت‌های ترکیبی فتوشاپ استفاده کنید، یا حتی با راهنمای پرسپکتیو مناظر شهری سه بعدی بکشید.

Infinite Painter دارای یک رابط کاربر پسند است. همه ابزارها و گردش کار به خوبی سازماندهی شده اند. حتی اگر با این اپلیکیشن ها آشنایی نداشته باشید، می توانید به راحتی از این نرم افزار استفاده کنید.

این برنامه رایگان است. اما بسیاری از ویژگی ها فقط از طریق خریدهای درون برنامه ای در دسترس هستند.

Simple Draw Pro

Simple Draw یکی از بهترین برنامه ها برای مبتدیان است. همچنین گزینه خوبی برای کودکان است، زیرا استفاده از آن آسان است.

این برنامه پولی با اندازه های مختلف رنگ و قلم ارائه می شود. این به شما امکان می دهد رنگ های مختلف پس زمینه را تنظیم کنید یا از یک عکس به عنوان پس زمینه استفاده کنید.

Simple Draw به شما امکان می دهد طرح های خود را به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی یا پیام ها به اشتراک بگذارید. از وکتورهای JPG، PNG یا SVG پشتیبانی می کند.

معرفی 10 برنامه طراحی عالی برای اندروید در سال 2023

این برنامه برای هنرهای دیجیتال پیشرفته مناسب نیست. با ایر براش، ماسک یا لایه ارائه نمی شود. اما اگر به دنبال انجام کارهای سرگرم کننده هستید، همچنان یک برنامه خوب است.

Sketchbook

Sketchbook یکی از آن برنامه های طراحی همه کاره است که ارزش امتحان کردن را دارد. این برنامه همه چیز را از طرح های ساده گرفته تا آثار هنری حرفه ای را امکان پذیر می کند.

این برنامه برنده جایزه ابزارهای قابل تنظیمی را ارائه می دهد که برای هنرمندان و تصویرگران حرفه ای عالی هستند. Sketchbook دارای انواع مختلف براش، لایه ها و حالت های ترکیبی است. همه براش ها کاملا قابل تنظیم هستند.

این برنامه طراحی همچنین راهنماها و خط کش هایی را ارائه می دهد که دقت را برای یک کار حرفه ای فراهم می کند. رابط کاربری زیبا و ساده است. و همراه با تبلیغات نیست!

معرفی 10 برنامه طراحی عالی برای اندروید در سال 2023

ArtFlow

Artflow یکی از بهترین برنامه های طراحی موجود برای دانلود است. دارای بیش از 100 برس و ابزار می باشد. و از قلم های حساس به فشار و شبیه سازی فشار پشتیبانی می کند. این ویژگی ها تجربه نقاشی شما را واقعی تر می کند.

این برنامه طراحی دارای برخی از ویژگی های مفید مانند Smudge، Fill و Eraser است. همچنین دارای ماسک های برش لایه و انتخاب است.

این برنامه مکان مناسبی برای تمرکز روی کار شما ارائه می دهد.

 ArtRage

ArtRage یک برنامه پولی است که یک تجربه نقاشی واقعی را ارائه می دهد. دارای بافت ها و جلوه های نقاشی است که شبیه رنگ فیزیکی است.

ArtRage یکی از بهترین برنامه های طراحی برای اندروید است. دارای ابزارهای پیشرفته ای است که به شما امکان می دهد میزان رنگی که استفاده کرده اید یا میزان مرطوب بودن رنگ را اندازه گیری کنید. به لطف این ابزارها می توانید جلوه های واقعی را با برس های آبرنگ و روغن ایجاد کنید.

همچنین لایه‌ها، حالت‌های ترکیب فتوشاپ، ابزار Fill و سایر ویژگی‌های عالی را ارائه می‌دهد.

معرفی 10 برنامه طراحی عالی برای اندروید در سال 2023

ArtRage در نسخه دسکتاپ نیز ارائه می شود که با برنامه اندروید سازگار است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا نقاشی های خود را در فایل های PNG و JPG صادر کنید.

Dotpict

Dotpict یکی از خاص ترین برنامه های طراحی برای اندروید است. برای ایجاد نقاشی های پیکسلی طراحی شده است.

استفاده از برنامه بسیار آسان است. شما فقط یک رنگ را از پالت پایین صفحه انتخاب کنید و شروع به کشیدن کنید. پس از اتمام کار، می توانید هنر خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید یا طراحی خود را با فرمت PNG صادر کنید.

معرفی 10 برنامه طراحی عالی برای اندروید در سال 2023

همچنین می‌توانید در گالری برنامه، جایی که سایر کاربران آثار هنری خود را پست می‌کنند، به دنبال الهام بگردید.

Tayasui Sketches Lite

Tayasui یکی دیگر از بهترین برنامه های طراحی برای دستگاه های اندرویدی است. این ابزار با بسیاری از ابزارهای مناسب برای هنرمندان دیجیتال همراه است.

اگرچه پیچیده است، اما استفاده از آن به لطف رابط کاربر پسند آن ساده است.

معرفی 10 برنامه طراحی عالی برای اندروید در سال 2023

Tayasui یکی از بهترین برنامه های طراحی است که می توانید برای نقاشی پیدا کنید. این برنامه دارای چندین براش، لایه های نامحدود، الگوها و گرادیان است. دارای ویژگی ترکیب رنگ ها و دریافت سایه عالی است.

Tayasui یکی از بهترین برنامه‌های اندروید برای هنرمندانی است که می‌خواهند هنر خود را هر کجا که می‌روند همراه خود بیاورند.

Adobe Illustrator Draw

Adobe Illustrator Draw یک برنامه طراحی عالی برای تصویرگران، طراحان گرافیک و هنرمندان است. صدها ابزار حرفه ای برای ایجاد آثار هنری برداری ارائه می دهد.

یکی از مزایای این برنامه نقاشی این است که به شما امکان می دهد نقاشی های خود را با فرمت قابل ویرایش به Photoshop، Illustrator، Capture One یا Photoshop Sketch ارسال کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد تصویر را روی دسکتاپ خود ویرایش کنید.

معرفی 10 برنامه طراحی عالی برای اندروید در سال 2023

این برنامه به شما امکان می دهد تا 64 برابر بزرگنمایی کنید تا بتوانید جزئیات دقیق را اضافه کنید. دارای پنج نوک قلم است و با لایه ها کار می کند.

Adobe Illustrator Draw یک برنامه تلفن همراه رایگان است که برای دستگاه های اندرویدی در دسترس است.

Ibis Paint X

Ibis Paint X یکی از همه کاره ترین برنامه های طراحی برای اندروید است. این برنامه دارای بسیاری از ابزارهای کاربردی مانند لایه ها، فیلترها، فونت ها، حالت های ترکیبی، ماسک های برش و موارد دیگر است.

این برنامه دارای بیش از 2000 برس است. برس های هوا، مداد، برس های روغنی، مداد رنگی، برس های زغالی، و قلم های دیجیتال و سایر برس های حرفه ای را ارائه می دهد.

معرفی 10 برنامه طراحی عالی برای اندروید در سال 2023

این برنامه به شما این امکان را می دهد که فرآیند نقاشی خود را ضبط کرده و آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. این ویدیوهای آموزشی را در کانال یوتیوب خود ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا از مزایای کامل نرم افزار استفاده کنید.

Ibis Paint X یک نسخه رایگان محدود و یک نسخه کاملاً پولی با برنامه های ماهانه و سالانه ارائه می دهد.

InspirARTion

آخرین توصیه ما برای بهترین برنامه های طراحی برای اندروید InspirARTion است. این برنامه به اندازه سایر برنامه های لیست ما محبوب نیست، اما همچنان یک گزینه عالی است. دارای حالت تقارن، تنوع زیادی از رنگ ها و چندین قلم مو و قالب است.

اگر به عنوان یک سرگرمی نقاشی می کنید، این برنامه طراحی عالی است. استفاده از آن آسان است و کاملا رایگان است.

نتیجه گیری  بهترین برنامه های طراحی برای اندروید

برنامه های طراحی یک جایگزین عالی برای هنرمندان و علاقه مندان به طراحی هستند. آنها ابزارهایی را ارائه می دهند که هنر دیجیتال را شبیه نقاشی ها و نقاشی های واقع گرایانه می کند. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که با انواع قلم ها، قلم موها و تکنیک ها طراحی و نقاشی کنید. و لازم نیست کیت طراحی واقعی خود را با خود بیاورید!