بتا One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 بزودی منتشر می شود


بتا One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 بزودی منتشر می شود

گوگل در اوایل سال جاری نسخه Developer Beta اندروید 14 را منتشر کرد و در Google I/O 2023، این شرکت نسخه بتای عمومی را منتشر نمود. دیروز گوگل آپدیت اندروید 13 بتا 3 را منتشر کرد و گفت که سیستم عامل اکنون به ثبات پلتفرم رسیده است. این بدان معناست که سامسونگ به زودی می تواند به‌روزرسانی بتا One UI 6.0 را برای گوشی های رده بالای خود منتشر کند.

به‌روزرسانی اندروید ۱۴ بتا ۳ اکنون برای گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل در دسترس است. از آنجایی که به سطح پایداری پلتفرم رسیده، همه API های توسعه دهنده و تغییرات مربوط به برنامه اکنون نهایی شده اند. بنابراین، برندها اکنون می توانند آزمایش اندروید 14 را بر روی تلفن ها و تبلت های خود آغاز کنند، در حالی که توسعه دهندگان می توانند تغییرات لازم را در برنامه های خود ایجاد کنند و ویژگی های جدیدی را که با اندروید 14 منتشر شده است، پیاده سازی کنند.

شایعه شده بود که سامسونگ می تواند اولین نسخه بتای به روز رسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را در اواسط جولای 2023 منتشر کند. از آنجایی که گوگل تغییرات سطح پلتفرم را برای اندروید 14 نهایی کرده، به نظر می رسد که ما شاهد آن باشیم. اولین بروزرسانی One UI 6.0 بتا در هفته های آینده ارائه خواهد شد. جدا از کلیدهای تنظیم سریع بزرگتر، هیچ ویژگی جدیدی از One UI 6.0 تاکنون فاش نشده است.

گوگل اعلام کرد که اندروید 14 بر ارائه حریم خصوصی و امنیت بهبود یافته، عملکرد سریع تر، و قابلیت استفاده و طراحی اپلیکیشن بهبود یافته برای دستگاه های با صفحه نمایش بزرگ مانند گوشی ها و تبلت های تاشو تمرکز دارد. این نسخه جدید اندروید 14 مقیاس‌بندی غیرخطی فونت، دسترسی جزئی به عکس‌ها و ویدیوها از طریق Photo Picker داخلی، و انیمیشن‌های بصری‌تر برای پیمایش حرکتی را به ارمغان می‌آورد.

برای کاربران، Android 14 طراحی Material You+، فرمت تصویر Ultra HDR، حرکت پیشگویانه بازگشت، پشتیبانی بهتر از کشیدن و رها کردن فایل‌ها و متن بین برنامه‌ها، میانبرهای فیزیکی بیشتر صفحه کلید، آمار دقیق سلامت باتری، رابط کاربری چند ستونی برای تاشو را ارائه می‌کند. در اخباری دیگر ما قبلاً جزئیاتی در مورد پردازنده رده بالا آینده Exynos 2400 گزارش هایی کسب کردیم، به نظر می رسد سامسونگ در حال کار بر روی Exynos 2300 است. آخرین باری که در مورد Exynos 2300 شنیدیم، گفته شد که یک پردازنده 9 هسته‌ای قدرتمند، با یک هسته Cortex-X3 دارای فرکانس 3.09 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A715 دارای فرکانس 2.65 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع: Sammobile

به این پست امتیاز بدید