هدفون OnePlus Buds Pro 2R راهی بازار شد


هدفون OnePlus Buds Pro 2R راهی بازار شد

هفته گذشته، OnePlus میزبان یک رویداد بزرگ راه اندازی در سراسر جهان بود، که در آن بسیاری از محصولات جدید مانند OnePlus 11، OnePlus 11R و OnePlus Buds Pro 2 را عرضه کرد. این برند برای پایگاه کاربران هندی خود، یک جفت هدفون انحصاری TWS به نام OnePlus را نیز راه اندازی کرد.

فرادرس

در مقایسه با OnePlus Buds Pro 2، 2R فاقد چند ویژگی مانند شارژ بی سیم و ردیابی سر است. همچنین نسبتاً ارزان‌تر از Buds Pro 2 2000 روپیه است. اکنون، یک میکروسایت برای Buds Pro 2R در آمازون هند منتشر شده است که در دسترس بودن تجارت الکترونیک آن را تأیید می کند.

OnePlus Buds Pro 2R در هند با قیمت 9999 روپیه عرضه خواهد شد. این هدفون ها در مارس 2023 برای خرید در دسترس خواهند بود. این هدفون در دو رنگ – رنگ مشکی Obsidian و رنگ سفید مه آلود در دسترس خواهد بود.

OnePlus Buds Pro 2R بیشتر مشخصات را با مدل استاندارد به‌جز ویژگی‌های شارژ بی‌سیم و ردیابی سر دارد. هدفون ها دارای ساقه براق و روکش مات با طراحی دو رنگ هستند. آنها به درایورهای دوگانه 11 و 6 میلی متری، ANC تطبیقی تا 48 دسی بل و حالت شفافیت برای صداهای محیطی مجهز هستند. کدک صوتی LHDC 5.0 و تاخیر کم 54 میلی‌ثانیه برای بازی نیز پشتیبانی می‌شود.

هدفون ها صدای فضایی را بدون ردیابی سر ارائه می کنند که وقتی سر خود را در برنامه های خاصی می چرخانید، جلوه صوتی سه بعدی ایجاد می کند. با بلوتوث 5.2، هدفون ها می توانند به دو دستگاه به طور همزمان متصل شوند. Buds Pro 2R در مجموع عمر باتری 39 ساعت را با کیس شارژ ارائه می دهد. هدفون ها به تنهایی می توانند تا 9 ساعت با ANC خاموش و 6 ساعت با ANC روشن دوام بیاورند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید