گلکسی واچ 6 سرعت شارژ یکسانی با نسل قبل دارد


گلکسی واچ 6 سرعت شارژ یکسانی با نسل قبل دارد

سری آینده ساعت گلکسی واچ 6 که قرار است ماه بعد رونمایی شود، نوید ارتقای قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود، گلکسی واچ 5 می دهد. در حالی که چندین پیشرفت قابل توجه انتظار می رود، یکی از جنبه هایی که بدون تغییر باقی می ماند سرعت شارژ بی سیم است.

اخیراً سری گلکسی واچ 6 تاییدیه FCC را دریافت کرده و جزئیات کلیدی از جمله شماره مدل انواع مختلف ساعت فاش شد. این گجت پوشیدنی در دو سایز با شماره مدل SM-R930 و SM-R940 عرضه می شود، در حالی که گلکسی واچ 6 کلاسیک در دو سایز با شماره مدل SM-R935 و SM-R945.

فهرست FCC همچنین نشان می‌دهد که سری گلکسی واچ 6 از بلوتوث 5.3، NFC و پشتیبانی از Wi-Fi برخوردار است. قابل ذکر بوده که حداکثر توان شارژ بی سیم سری جدید 10 وات خواهد بود که مشابه گلکسی واچ قبلی 5 است. اگرچه این به معنای عدم افزایش سرعت شارژ بوده، اما شایان ذکر است که سرعت شارژ بی سیم دو برابر سرعت اول می شود. نسل ساعت‌های هوشمند Wear OS سامسونگ در حال ارتقا هستند. علاوه بر این، در مقایسه با گلکسی واچ 4 که شارژ بی‌سیم 5 واتی را ارائه می‌کرد، سری گلکسی واچ 6 پیشرفت چشمگیری را نشان می‌دهد.

انتظار می رود گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک در کنار گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 معرفی شوند. در اقدامی که طرفداران را هیجان زده می کند، شایعه شده است که مدل گلکسی واچ 6 کلاسیک قاب چرخان نمادین را دوباره به کار می گیرد. علاوه بر این، هر دو ساعت از پردازنده Exynos W980 بهره می برند که فرکانس CPU پیشرفته ای دارد.

به طور کلی، انتظار داریم که سری Galaxy Watch 6 طیف وسیعی از ویژگی‌ها و ارتقاءهای چشمگیر را ارائه دهد، حتی اگر سرعت شارژ بی‌سیم ثابت باقی بماند. در دیگر خبرها  مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey OLED G9 با سایز  49 اینچی علی‌رغم معرفی خود در نمایشگاه CES اوایل سال جاری، هنوز وارد فروشگاه ها نشده است. با این حال، اخیراً به‌روزرسانی از این برند را پوشش دادیم که جزئیات بیشتری را در مورد مانیتور تأیید کرد.

اکنون تنها چیزی که باقی مانده آن بوده که قیمت و تاریخ فروش اعلام شود. خوشبختانه، خرده‌فروش Digitec Galaxus به‌طور پیشگیرانه قیمت و تاریخ تخمینی عرضه Odyssey OLED G9 را اعلام کرده است. بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت خرده‌فروشی اتریشی Digitec Galaxus یافت شده، سامسونگ قرار است مانیتور موردانتظار Odyssey OLED G9 را بین اواسط سپتامبر تا پایان سپتامبر عرضه کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید