گوشی وان پلاس Nord 3 بزودی از راه می رسد


گوشی وان پلاس Nord 3 بزودی از راه می رسد

OnePlus Nord اصلی در سال 2019 عرضه شد و این مدل یک گوشی هوشمند میان رده ای بود که توانست موردتوجه قرار گیرد. جانشین آن، OnePlus Nord 2، همچنان با تعادل قیمت و مشخصات تحت تاثیر قرار می‌داد. اکنون، شایعاتی مبنی بر عرضه زودهنگام Nord 3 به گوش می رسد. در حالی که هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد، گویی گوشی هوشمند وارد مرحله آزمایشی در هند و سراسر جهان شده که به احتمال بسیار در آینده نزدیک رونمایی می شود.

اخیرا شایعاتی در مورد OnePlus Nord 3 در اینترنت منتشر شده و اکنون به نظر می رسد که این گوشی هوشمند در نزدیکی رونمایی قرار دارد. به گفته Yogesh Brar، گوشی Nord 3 اکنون وارد مرحله آزمایشی در بازارهای هند و جهانی شده است. اگرچه هیچ تایید رسمی وجود ندارد، اما این پیشرفت نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند می‌تواند در ظی شش تا هفت هفته وارد فروشگاه ها شود.

گزارش شده است که OnePlus Nord 3 یک Ace 2V ریبرند شده بوده که اخیراً در چین عرضه شده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز است. دستگاه می‌تواند از تراشه مدیاتک Dimensity 9000، همراه با رم 8/16 گیگابایتی و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند.

پیش‌بینی می‌شود پنل عقب این گوشی دارای ماژول دوربین سه‌گانه بوده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در مورد قابلیت های تصویربرداری سنسور سلفی، شایعه شده است که این گوشی دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، دستگاه  دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و حتی ممکن است با یک نوار لغزنده هشدار ارائه شود، یک ویژگی متمایز که در مدل های قبلی OnePlus یافت می شود.

در دیگر خبرها وان پلاس اخیراً گوشی هوشمند Nord CE 3 Lite 5G را در هند رونمایی کرده است. این دستگاه به تازگی برای خرید دردسترس قرار گرفت، گوشی میان رده با طراحی جذاب.

Nord CE 3 Lite 5G در دو رنگ خاکستری کروماتیک و لیمویی عرضه خواهد شد و قیمت اولیه نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایتی حافظه داخلی آن 19999 روپیه است، در حالی که نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 21999 روپیه قابل تهیه است. مشتریان می‌توانند دستگاه را از Amazon.in، OnePlus.in، فروشگاه‌های OnePlus Experience، فروشگاه‌های مجاز و فروشگاه‌های معتبر دیگر خریداری کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید