گوشی موتورولا ThinkPhone در راه بازارهای بیشتر


موتورولا متعلق به لنوو، موتورولا ThinkPhone خود را در اوایل سال جاری طی رویداد 5 جولای 2023 معرفی کرد. این دستگاه به زودی در بازار سنگاپور نیز عرضه خواهد شد و برای تأیید آن، دستگاه توسط مرجع صدور گواهی IMDA سنگاپور تأیید شده است.

جدیدترین دستگاه تلفن هوشمند موتورولا، موتورولا ThinkPhone اکنون در وب سایت گواهی IMDA با شماره مدل XT2309-2 مشاهده شده و به عنوان یک دستگاه کم مصرف در لیست قرار گرفته است.

این لیست همچنین اشاره می کند که دستگاه از اتصال شبکه 5G، 4G و 3G پشتیبانی می کند و همچنین از اتصال Wi-Fi، بلوتوث و NFC نیز برخوردار است. با عرضه آن که در ماه ژانویه انجام شد، مشخصات گوشی هوشمند از قبل در اختیار است.

در اخباری مرتبط موتورولا پیشتر چند نوع رنگ کاملاً جدید را برای دو گوشی هوشمند موجود در بازار هند معرفی کرده است. Edge 40 در یک رنگ جدید وارد بازار می شود، در حالی که مدل G32 در دو گزینه جدید موجود است.

ابتدا در مورد Edge 40 باید صحبت کرد، این دستگاه اکنون در یک گزینه رنگی جدید Viva Magenta ارائه می شود. همانطور که از نام آن پیداست، این نسخه Edge 40 دارای رنگ قرمز تیره بوده و خبری از تغییر دیگری نیست. برای کسانی که نمی‌دانند، این شرکت ابتدا دستگاه را با رنگ‌های Eclipse Black، Nebula Green و Lunar Lunar Blue روانه بازار کرده بود.

قابل ذکر است که Viva Magenta گوشی اج 40 جدید همچنین دارای طراحی بدنه عقب چرم گیاهی بوده، همان ویژگی که در گزینه های رنگ آبی و سبز یافت می شود. از سوی دیگر، موتورولا G32 اکنون در دو مدل رزگلد و ساتن مارون به فروش می رسد. دو رنگ جدید به گزینه‌های رنگ نقره‌ای ساتن و خاکستری معدنی موجود می‌پیوندند که در حال حاضر در منطقه موجود است.

Edge 40 در رنگ Viva Magenta از 28 ژوئن در هند با قیمت 29499 روپیه برای پیکربندی 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. در همین حال، موتورولا G32 در رنگ های رزگلد و ساتن مارون از 26 ژوئن با قیمت 11999 روپیه برای نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی دردسترس است.

 موتورولا پیشتر فروش گوشی هوشمند موتورولا Razr 40 را در چین آغاز کرده است. این دستگاه همچنین قرار است در چندین بازار جهانی مانند هند عرضه شود، جایی که این برند قبلاً دستگاه را عرضه کرده است. اکنون، این دستگاه در گواهی TDRA امارات رویت شد.

گوشی هوشمند آینده موتورولا Razr 40 با شماره مدل XT2323-1 اخیراً گواهی TDRA را دریافت کرده که نشان دهنده عرضه احتمالی آن در امارات است. در حالی که خود گواهی جزئیات خاصی در مورد مشخصات دستگاه ارائه نمی دهد، اما نشان داده که بزودی باید شاهد عرضه باشیم. قابل ذکر بوده که این گوشی هوشمند پیشتر در چین معرفی شده، بنابراین بیایید در ادامه به آن می پردازیم.

موتورولا Razr 40 به یک صفحه نمایش 6.9 اینچی OLED LTPO با وضوح +FHD و یک حفره دوربین در وسط بهره می برد. این دستگاه از نرخ رفرش 144 هرتز، سازگاری HDR10+ پشتیبانی می کند و دارای یک پنل رنگی 10 بیتی است. یک صفحه نمایش ثانویه کوچکتر 1.5 اینچی در پنل عقب کنار سنسورهای دوربین قرار گرفته که یادآور سامسونگ Galaxy Z Flip 4 است.

منبع

به این پست امتیاز بدید