گوشی Galaxy Z Flip 5 برای برنامه های گوگل بهینه شد


گوشی Galaxy Z Flip 5 برای برنامه های گوگل بهینه شد

امسال، گلکسی زد فلیپ 5 ارتقای بزرگی را در قالب صفحه نمایش بزرگتر دریافت می کند. اگر مدل‌های نسل قبل را به خاطر بیاورید، نمایشگر بیرونی آن‌ها عملکرد بسیار محدودی از جمله مشاهده اعلان‌ها، افزودن ویجت‌ها، گرفتن سلفی و چند ویژگی دیگر داشت. با این حال، Galaxy Z Flip 5 جدید از این نظر متفاوت خواهد بود. در واقع، ممکن است با برخی از برنامه های گوگل که مخصوص صفحه نمایش بهینه شده اند، ارائه شود.

گزارش جدید Sammobile ادعا می‌کند که سامسونگ در حال همکاری با Google برای افزودن برخی برنامه‌ها به صفحه نمایش بیرونی Galaxy Z Flip 5 است. ظاهراً این شامل Google Maps، Google Messages و YouTube می شود. مطابق با خروجی، این برنامه ها با اپ های خود سامسونگ تکمیل می شوند که انتظار می رود برای صفحه نمایش بیرونی بهینه شوند.

همانطور که گفته شد، انتظار می رود صفحه نمایش پوششی گلکسی زد فلیپ 5 نسبت به مدل های قبلی به طور قابل توجهی بزرگتر باشد. احتمالاً دارای صفحه نمایش 3.4 اینچی بیرونی بوده که تقریباً تمام نیمه بالایی دستگاه را دربرمی گیرد. برای مقایسه، گلکسی زد فلیپ 4 یک پنل 1.9 اینچی روی کاور خود داشت. با این حال، شایان ذکر بوده که نمایشگر بیرونی Z Flip 5 همچنان کوچکتر از Moto Razr 40 Ultra است که از صفحه نمایش 3.6 اینچی بهره می برد.

انتظار می رود هر دو گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 دارای مکانیزم لولای جدید و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 باشند. همچنین این گوشی تاشو دارای صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. دوربین عقب دوگانه آن با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی همراه می شود. پیش بینی شده این گوشی هوشمند در رویداد Unpacked اواخر جولای سال جاری همراه با چندین محصول دیگر معرفی شود.

در دیگر خبرها شایعاتی منتشر شد که ادعا می کند سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked خود را برای رونمایی از Galaxy Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 در کره جنوبی به جای ایالات متحده یا اروپا برگزار می کند. این شایعات از زمانی که سامسونگ رسما تایید کرد که رویداد بعدی Galaxy Unpacked در کره جنوبی برگزار خواهد شد، درست از آب درآمد.

انتظار می رود سامسونگ در این رویداد Unpacked از گوشی های تاشو گلکسی Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 به همراه سری Galaxy Watch6 رونمایی کند. همچنین ممکن است شاهد رونمایی این شرکت کره ای از هدست واقعیت ترکیبی (MR)  باشیم، اما اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید