گوشی Meizu 20 به چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می شود


گوشی Meizu 20 به چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می شود

Meizu با سری جدید Meizu 20 به بازار گوشی های هوشمند بازگشته است. خط تولید جدید که انتظار می رود شامل میزو 20 و میزو 20 پرو باشد، مدت زیادی است که در اخبار منتشر شده است و امروز بالاخره تایید رسمی دریافت کردیم. این برند همچنین تایید کرده است که گوشی های هوشمند آینده به جدیدترین SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهند شد. در اینجا جزئیات است.

فرادرس

میزو اخیراً به Weibo آمد تا وجود گوشی های هوشمند پرچمدار جدید خود را تأیید کند. این برند در یک تیزر فاش کرد که سری 20 میزو از پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرد. SoC با رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 جفت می شود.

از آنجایی که گوشی‌های هوشمند از حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 استفاده خواهند کرد، می‌توان انتظار داشت که فضای ذخیره‌سازی پایه آن‌ها ۲۵۶ گیگابایت باشد. دلیل این امر این است که سامسونگ، سازنده UFS 4.0، نسخه 128 گیگابایتی این ماژول را توسعه نداده است.

اخیراً یک مشاور محبوب رندرهای طراحی Meizu 20 Pro را به اشتراک گذاشته است. این گوشی هوشمند با چهار حلقه تراز عمودی دیده می شود که سه حلقه آن سنسور دوربین را در خود جای داده است و دیگری برای فلاش LED است. این دستگاه دارای دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست است. طراحی Meizu 20 Pro با قاب گوشی با برند Pandaer مطابقت دارد که اخیراً فاش شده است.

با این حال، این تصویر جدید با تصویری که قبلا فاش شده بود که گوشی را با جزیره دوربین مربعی و نوار مشکی برجسته نشان می‌داد، تناقض دارد. در هر صورت، قبل از هر گونه نتیجه گیری، باید منتظر رندرهای رسمی باشیم.

انتظار می‌رود گوشی‌های سری 20 میزو در بهار 2023 عرضه شوند. هر دو دستگاه اخیراً گواهینامه‌های متعددی را در چین دریافت کرده‌اند که تأیید می‌کند که دارای ظرفیت 4600 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید