10
مهر

آیا در شیکولوژی قند وجود دارد؟


احتمالاً اکنون می دانید که اگر می خواهید تناسب اندام و سلامت داشته باشید ، Shakeology می تواند نقش مهمی در دستیابی به این هدف داشته باشد.

این مکمل فوق غذایی با پر کردن شکاف های مغذی در رژیم غذایی شما با مواد مغذی که می تواند برای سلامت کلی شما مفید باشد ، به حمایت از انرژی سالم کمک کند ، و از سلامت دستگاه گوارش شما پشتیبانی می کند.

وقتی روزانه از Shakeology می نوشید ، می تواند به شما کمک کند تا پایه تغذیه ای قوی را برای مواجهه با چالش های بزرگتر مانند برنامه ورزشی یا رژیم غذایی سالم ایجاد کنید.

Shakeology شامل طیف وسیعی از مواد مغذی از جمله پروتئین ، کربن ، فیبر ، تثبیت کننده پروتئین ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های گوارشی ، پروبیوتیک ها و پروبیوتیک ها ، سازگارها ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

اما ممکن است با خود فکر کنید ، “خوب ، همه چیز خوب است ، اما در مورد قند چطور؟ ”

این س questionال بسیار خوبی است زیرا شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد شکر هیچ چیز شیرینی برای سلامتی شما ندارد. خوب ، بله ، خوب است به قندی که هر روز مصرف می کنید نگاه کنید.

این 411 در Sugar and Shakeology است.

توجه: این مقاله برای مخاطبان انگلیسی طراحی شده است. برای تغییر نسخه آمریکایی اینجا را کلیک کنید.

محتوای قند Shakeology

Shakeology شامل هفت گرم شکر در هر وعده از ترکیبی از قندهای ارگانیک و پودرهای مختلف فوق العاده است. (شکلات گیاهی گیاهی حاوی شش گرم در هر وعده است.)

برای بیان بهتر این نکته ، در یک موز متوسط ​​14 گرم قند و در یک سیب متوسط ​​19 گرم قند وجود دارد.

ما Shakeology را با استفاده از یک سیستم شیرین کننده خوب انتخاب شده که حاوی یک قند طبیعی گیاهی و یک ادویه بدون کالری ، استویا است ، استخراج شده از برگهای گیاه استویا که 150 برابر قند بیشتری دارد ، توسعه دادیم.

خودشه.

قاشق شکر ، حبه های شکر

شکر در مقابل شیرین کننده ها

شیرینی ها را می توان به طرق مختلف تهیه کرد: اول ، شکر وجود دارد ، که به نظر می رسد در قسمت کربوهیدرات کل برچسب به عنوان “قند” ذکر شده است – که حاوی مواد مخلوط با شکر و شکر است. طبیعی با سایر مواد گیاهی موجود در محصول.

مواد تشکیل دهنده بر اساس قند به اشکال مختلف از جمله شکر ، عسل ، لب و مواد بحث برانگیزتری مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) وجود دارد.

شکر را می توان در سایر مواد موجود در یک محصول مانند پودر شیر لبنی که حاوی لاکتوز (قند شیر) و پودر میوه است که حاوی قند میوه (فروکتوز) است ، یافت.

شکر مغذی است ، به این معنی که کالری دارد ، در مقابل شیرینی های ناسالم ، که به این معنی است که مواد مغذی طعم را اضافه می کنند اما کالری کمی دارند یا کالری کمی دارند.

شیرینی های ناسالم شامل شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام و سوکرالوز و همچنین شیرین کننده های گیاهی مانند استویا هستند.

ساده ترین راه برای تقدیس کردن چیزی این است که فقط قند اضافه کنید که باعث افزایش کالری می شود ، که این بهترین راه نیست.

در حالی که شیرینی های غیر مغذی مشکل کالری را حل می کنند ، اما تمایل دارند خواص و چالش های خاص خود را داشته باشند.

بنابراین ، برای یافتن تعادل طعم ، شیرینی و غذای مغذی ، اغلب ترکیب شکر و شیرینی منطقی به نظر می رسد.

اطلاعات در مورد محتوای قند

برای یافتن محتوای قند در یک محصول ، کادر Nutrition Statement را که در پشت برچسب قرار دارد ، علامت بزنید ، که برای فهرست بندی شکر در یک محصول لازم است.

برخی از محصولات در جلوی بسته بندی خود نیاز به “بدون قند اضافه” دارند. اما این بدان معنا نیست که این محصولات کاملاً فاقد شکر هستند. این بدان معناست که قند موجود در محصول “شکر افزوده” نیست. در عوض ، شکر به طور طبیعی از مواد دیگر گرفته می شود.

شکر می تواند نام های مختلفی داشته باشد ، بنابراین مهم است که راههای دیگری برای پنهان کردن قند در لیست مواد خود پیدا کنید:

  • آب غلیظ
  • آب برنج
  • توربوشارژ
  • مالت شربت
  • جایگزین شکر ذرت
  • دکسترین
  • کلماتی که به -وز ختم می شوند ، مانند مالتوز ، دکستروز و فروکتوز

در بخش “مواد تشکیل دهنده” برچسب های معمولی مواد غذایی ، آنها از بزرگترین تا کوچکترین فهرست شده اند.

نتیجه نهایی

پیروی از رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای قطع کامل قند نیست. با انتخاب گزینه های غذایی هوشمند ، هنوز می توانید از شیرینی زندگی لذت ببرید!

C ویتامین C ، B6 و B12 در متابولیسم طبیعی تولید انرژی شرکت می کنند.

ǂ کلسیم در عمل آنزیم های گوارشی شرکت می کند.

جزجز