13
شهریور

آیا واقعاً گرسنه هستم؟ علائم جسمانی گرسنگی را باید جستجو کرد


آیا می توانید علائم فیزیکی گرسنگی را احساس کنید و بدانید چه موقع در مقابل غذا بخورید؟ با کمال تعجب ، بسیاری از مردم حتی از خود نمی پرسند: “آیا من گرسنه هستم؟”

اما نگران نباشید ، اگر شما یکی از این افراد هستید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

بازی نشانه گرسنگی می تواند یک بازی دشوار باشد. ما مردمی شلوغ هستیم که در آن چیزهای زیادی در جریان است ، ما اغلب احساس نمی کنیم که وقت داریم به گرسنگی نگاه کنیم یا احساس گرسنگی واقعی را بپذیریم. و حتی گاهی اوقات ، ما فقط نمی دانیم چگونه است!

ما در مورد Stripped Nutrition در مورد خودآگاهی و تغذیه سالم بسیار صحبت می کنیم و برای یک بار نیز در اینجا شرکت خواهد کرد. هنگامی که ما با دقت غذا نمی خوریم (و اگر بخواهید بدون فکر غذا می خوریم) ، بسیار دشوار است که بدانیم گرسنگی واقعاً در انتخاب غذای ما نقش دارد.

برای کمک به شما در این زمینه ، ما به شما می آموزیم که چگونه بیشتر مراقب باشید و علائم فیزیکی گرسنگی را تشخیص دهید.

اما قبل از رسیدن به آنجا ، بیایید ابتدا بررسی کنیم که چرا غذا خوردن متناسب با گرسنگی شما مهم است.

اما چرا تشخیص علائم فیزیکی گرسنگی مهم است؟

در طول روز بدن ما دائماً با ما ارتباط دارد تا به ما اطلاع دهد که چه زمانی به انرژی نیاز داریم و چه زمانی به انرژی نیاز نداریم. گرسنگی و آگاهی ما مسئول آن است!

هورمون های مسئول تحریک گرسنگی و سیری عبارتند از: گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون سیری / سیری).

وقتی علائم فیزیکی گرسنگی را احساس می کنیم ، بدن به ما می گوید که به انرژی نیاز دارد. اما این اتفاق غم انگیز برای بسیاری از افراد رخ می دهد که با گذشت زمان ، این علائم جسمی را نادیده می گیرند یا احساس خود را فراموش می کنند. برنامه ریزی ، کمبود زمان ، استرس و رژیم غذایی تنها تعدادی از عوامل بسیاری هستند که می توانند باعث این امر شوند.

وقتی علائم فیزیکی گرسنگی را نادیده می گیریم یا نادیده می گیریم ، تعدادی از رویدادها شروع می شوند.

ما می توانیم به شدت گرسنه شویم و کنترل رژیم غذایی خود را از دست بدهیم ، وقتی غذا می خوریم ، زیاد یا کم غذا می خوریم ، احساس نفخ ، نفخ و سیری می کنیم ، لیست همچنان ادامه دارد.

برای جلوگیری از این اتفاق ، ما می خواهیم از علائم فیزیکی گرسنگی به خوبی آگاه باشیم.

علائم فیزیکی رایج گرسنگی

وقتی علائم گرسنگی و سیری را بررسی می کنید ، می توانید تشخیص دهید که واقعاً گرسنه هستید و به انرژی نیاز دارید.

در زیر برخی از رایج ترین علائم جسمانی گرسنگی آورده شده است.

خستگی و کمبود انرژی

آیا احساس درماندگی می کنید؟ با وجود اینکه خواب خوبی داشته اید خسته شده اید؟ بی حالی حتی اگر هنوز کار خاصی انجام نداده اید؟

این یکی از نشانه های گرسنگی جسمی است.

ما در مورد نیاز بدن به انرژی صحبت می کنیم. بله ، فکر کنید انرژی = غذا. هنگامی که غذای کافی (و در نتیجه انرژی) وجود ندارد ، بدن می تواند احساس ضعف کند.

کار روزمره کمی سخت تر است و به نظر نمی رسد که بتوانیم آن را کنار بگذاریم. تنها راه خلاص شدن از شر رژیم غذایی سالم است!

دفعه بعد که از خستگی و کمبود انرژی خسته شدید ، فراموش نکنید که آیا این نشانه فیزیکی گرسنگی است یا خیر.

افزایش معده

این یکی آسان است ، اینطور نیست؟

اگر معده شما سفت یا متورم است و این درد شدید را احساس می کنید ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارد.

من به شما قول می دهم ، مهم نیست تعداد رژیم ها ، سم زدایی ها یا پاک کننده ها چقدر است ، من به شما می گویم که این علائم را برای x ساعت نادیده بگیرید ، این فقط مفید نیست و درست نیست.

وقتی درد را احساس می کنیم ، هر اتفاقی بیفتد ، ماهیچه های شکم وقتی خالی می شوند ، شل می شوند. دفعه بعد که معده شما سرد شد ، به آن گوش دهید و به منوی Five Contacts پاسخ دهید!

سردرد و دست دادن

وقتی گرسنه هستیم و زمانی را صرف غذا نمی کنیم ، سطح قند در بدن کاهش می یابد. هنگامی که قند خون شما پایین است ، بدن شما به مغز شما سیگنال می دهد تا به شما اطلاع دهد که به انرژی یا غذای بیشتری احتیاج دارید.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، ممکن است رگ های خونی منقبض شده و فشار خون افزایش یابد. جواب نهایی؟ سردرد

علاوه بر این ، هنگامی که قند خون ما پایین است ، ما اغلب به احساس عصبی و نزدیک بودن عادت کرده ایم.

اگر اغلب سردردهای همراه با دست دادن را مشاهده می کنید ، بدن شما ممکن است سعی کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارد. این ممکن است یکی از علائم فیزیکی گرسنگی شما باشد.

مه در مغز و عدم تمرکز

هر دوی اینها نیز با قند خون پایین مرتبط هستند. وقتی بدن انرژی مورد نیاز خود را از غذا دریافت نمی کند ، مغز نیز انرژی لازم برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند.

این می تواند همه چیز را مه آلود کند ، خوب ، مه آلود! ممکن است احساس کنید افکار شما کمی کندتر از حد معمول هستند ، یا ممکن است نتوانید مانند معمول بر فعالیت های عادی تمرکز کنید.

با تمرین در سطح پایین ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید که برای افزایش قند موجود در آن به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد.

به راحتی عصبانی شد

همه آن را تجربه کرده اند “جا رختی” سابق. وقتی بخشی از چیزها هستید ، ناراحت شدن ، ناامیدی و گاهی اوقات واقعا بی دلیل آسان است. آیا چیزی شما را اذیت می کند؟ مشکلی هست؟ نه ، فقط گرسنگی است.

بدن شما فاقد انرژی و مواد مغذی است ، بنابراین یک بار دیگر ، قند خون شما پایین است. وقتی قند داخل کم باشد ، راحت تر می توانیم بدون دلیل احساسی عمل کنیم.

اگر متوجه شدید که این امر اغلب هنگام غذا خوردن اتفاق می افتد ، می تواند نشانه گرسنگی در بدن شما باشد.جا رختی “ یا به راحتی تحریک می شود.

با این حال نشانه اشتباه گرسنگی است “گرسنه در سر”

اما اگر فکر کنیم علائم جسمانی گرسنگی را تجربه می کنیم ، در واقع چیز دیگری است ، چه اتفاقی می افتد؟ ما آن را صدا می کنیم “گرسنگی در سر”.

گرسنگی در سر زمانی اتفاق می افتد که یک موقعیت ، احساس یا احساس باعث واکنش به دریافت غذا می شود.

در زیر برخی از رایج ترین نشانه هایی که به آنها می گوییم آورده شده است ، گرسنگی در سربه

میل ناگهانی

فقط به این فکر کنید که “اوه ، من خودم را می کشم [insert craved food item here]”، دیگر آبی نیست؟

این یک آرزو است! قبل از اینکه به این مورد بپردازیم ، برخی عوامل آناتومیکی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد اشتها شود ، و اینها می تواند به گرسنگی جسمی مربوط شود. بنابراین اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید اما هنوز این کار را انجام نداده اید ، اینجا را جستجو کنید تا درمورد آنچه اشتیاق شما سعی دارد به شما بگوید بیشتر بدانید.

اما بیشتر اوقات این طعم و تجربه ذهنی است که ما بدنبال تغذیه جسمی از طریق غذا هستیم. وقتی می خواهیم فقط غذا بخوریم ، اگر بخواهیم ، این نشانه آن است گرسنگی در سربه

تمرینات بدنی یا ذهنی

آیا آنقدر از نظر جسمی یا روحی خسته شده اید که تنها چیزی که می خواهید این است که چیزی بخورید تا احساس بهتری داشته باشید؟ آره، گرسنگی در سربه

حالا من می گویم ، این یکی کمی مشکل است. گرسنگی جسمی به دلیل خستگی کاملاً امکان پذیر است. اما اغلب ، هنگامی که ما از نظر روحی یا جسمی خسته هستیم و هیچ نشانه ای از گرسنگی فیزیکی نشان نمی دهیم ، ممکن است غذا فقط خوب باشد.

وقتی به دنبال احساسات یا احساسات به دنبال غذاهای ناسالم می گردیم ، ما واقعاً به سیگنال های گرسنگی در بدن گوش نمی دهیم.

استرس بدون لباس

این بسیار شبیه به مثال قبلی ما است! ما وقتی ناامید هستیم می توانیم همان کار را انجام دهیم مانند زمانی که خسته هستیم.

تنش ناراحت کننده و ناخوشایند است. خوردن غذاهای خوشمزه از طرف دیگر راحت و لذت بخش است. ایجاد عادت برای جستجوی غذا در شرایط استرس زا بسیار آسان است.

ما به آن استرس خوردن می گوییم!

وقتی استرس مدیریت نشود ، بدتر می شود و ما به دنبال این هستیم که سریع و آسان از شر آن خلاص شویم. غذا یکی از این راه ها است. گرسنگی ناشی از استرس یکی از راه ها است گرسنگی در سر اما نه گرسنگی فیزیکی

احساسات را تقویت کرد

در نهایت ، ما احساساتی داریم. آیا تا به حال آنقدر ناراحت ، عصبانی ، افسرده یا افسرده شده اید که فقط نیاز به برداشتن یک کوکی داشته اید؟

پس از دو مثال آخر ، فکر می کنم دیدن نمونه ای از این امر آسان است گرسنگی در سر درست مانند استرس ، وقتی احساسات لباس نمی پوشند ، می توانیم از طریق غذا از آنها کمک بخواهیم.

یاد بگیرید که سیگنال های فیزیکی گرسنگی را تنظیم کنید

در اینجا هدف این است که با گرسنگی یکدیگر و حتی با نشانه رضایت سازگار شویم. علائم فیزیکی گرسنگی را که اغلب احساس می کنید مشخص کنید. وقتی این کار را انجام دهید ، راحت تر می توانید غذا بخورید.

در روش تغذیه ذهن آگاه ، اعضای ما ابزارها و منابع لازم را برای توسعه این توانایی طبیعی در عطش های گرسنگی خود فراهم می کنند تا بتوانند با توجه به ویژگی های آنها بدانند که چه موقع ، چه چیزی بخورند و چقدر غذا بخورند. در حال حاضر نیاز

داشتن چنین توانایی توانمندی است!