1
مهر

اگر یک فرد بالغ دچار عدم تحمل لاکتوز است و هیچ مشکلی در هضم غذا ندارد ، آیا بهتر است به جای شیر ، شیر کامل بنوشیم؟ : غذای مقوی


به نظر می رسد جایگزین شیر چیزی بیشتر از یک آب طعم دار نیست

من این را دوست دارم. من واقعاً دوست دارم شیر بادام را انتخاب کنم ، زیرا مثال خوبی است. یک لیتر شیر بادام (4 فنجان) معادل وزن 1 وعده بادام (27 پوند بادام کامل ؛ حدود یک مشت) است. بقیه پرکننده و آب است.

برخی از “جایگزین های شیر” با ویتامین D و کلسیم غنی شده اند ، اما iirc اغلب کمتر از مقدار موجود در شیر است. شیر یک غذای چرب مغذی است. (نمی توانم در مورد تفاوت های تغذیه ای بین چمن و غیر چمن صحبت کنم ، زیرا تفاوت زیادی نمی دانم.)

شیر (گاو) به وضوح در رژیم غذایی انسان مورد نیاز نیست ، اما می تواند منبع مواد مغذی مانند کلسیم ، ویتامین D و پتاسیم باشد. جایگزین ها ممکن است شامل اقدامات رژیم غذایی مشابه باشند یا نباشند. در صورت بازنشستگی ، ممکن است به میزان توصیه شده مواد مغذی برسید.

اما نکته ای که باید در نظر داشت این است که کاهش کلسیم می تواند جذب آهن را کاهش دهد ، بنابراین خوردن بیش از حد شیر می تواند کمبود آهن را افزایش دهد. محدود کردن مصرف شیر به 1-2 فنجان در روز معمولاً بسیار کم است تا در مصرف آهن مشکلی ایجاد نکند. به طور مشابه ، افرادی که ما (توسط متخصصان) توصیه کرده ایم که مکمل مصرف کنند ، باید از خوردن آنها در عرض 2-4 ساعت پس از بازنشستگی (قبل یا بعد) برای جلوگیری از کاهش وزن خودداری کنند.