14
شهریور

ایده های بهداشتی و عادات غذایی سالم


تغذیه جوانان می تواند سخت باشد! در اینجا برخی از ایده های میان وعده و ناهار برای نوجوانان ، به علاوه راهکارهایی برای حفظ سلامت آنها آمده است.

پسرم به تازگی در حال قدم زدن در آشپزخانه بود ، یخچال ، فریزر و درب ورودی خانه را باز می کرد ، وقتی چیزی را گفت که احساسات جوانان را به خانه آورد: “آنچه اتفاق می افتد گرسنگی است ، من چیزی می خورم و احساس سیری می کنم. 10 دقیقه بعد دوباره گرسنه شدم و انگار چیزی نخورده بودم. و برای همیشه تکرار می شود. ”

نیازهای روزافزون نوجوانان شوخی نیست. و تغذیه جوانان می تواند سخت باشد. همیشه نمی توان اطمینان داد که گرسنگی فرزند شما با غذاهای مغذی (عمدتا) ارضا شده است.

شاید شما هم عاشق باشید: 100+ غذای سالم برای جوانانی که همیشه گرسنه هستند

جوانان واقعاً نیاز به زنده ماندن دارند

بر اساس آخرین اطلاعات ، بین همه کودکان ، کیفیت غذا در بین 14 تا 18 سال پایین ترین است راهنمای تغذیه برای آمریکایی هابه این یعنی آنها در خطر عدم دریافت مواد مغذی مورد نیاز خود هستندبه در اینجا چند جوان وجود دارد که ممکن است نتوانند زنده بمانند ، طبق گزارشات علمی– برای منابعی که می تواند به پر کردن شکاف ها کمک کند:

  • VY (دختر): غلات قوی ، لوبیا ، نارگیل ، گوشت گاو ، توفو
  • پروتئین (دختران): لوبیا ، کینوا ، ماست ، گوشت گاو ، توفو
  • فولات (دختران): غلات غنی ، اسفناج ، کلم بروکلی ، پرتقال ، موز
  • ویتامین ها B6 (دختران): نخود ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، پنیر
  • ویتامین B12 (دختر): مخمر حیات بخش، ماهی قزل آلا ، گوشت گاو ، شیر ، ماست
  • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، عدس ، بادام زمینی ، برنج قهوه ای
  • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی ، سیب زمینی
  • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، مرغ ، لوبیا ، جوانه در بروکسل

چرا تغذیه جوانان بسیار سخت است؟

اما چرا کیفیت غذا در بین جوانان متفاوت است؟ در حالی که نیازهای آنها ممکن است عالی باشد ، چند چیز وجود دارد که با هم کار می کنند تا آنها را بیشتر برآورده سازد:

  • استقلال بیشتر: آنها تصمیمات غذایی خود را به طور مستقل و با پول خود می گیرند-و این انتخاب ها اغلب تحت تأثیر غذای دوستانشان نیز است.
  • بازار یابی: فست فودها ، نوشابه ها و شیرینی ها همه از جمله بسترهای آنلاین مورد استفاده روزانه آنها به جوانان فروخته می شود.
  • برنامه شلوغ: بین تکالیف ، ورزش ، باشگاه ها و زندگی اجتماعی ، جوانان آمادگی کمتری دارند و نمی توانند برای خوردن غذا و تنقلات بنشینند. این به معنای رژیم سودآورتر است.

7 ایده برای تغذیه نوجوانان

طی یک سال گذشته ، گام هایی برداشته ام تا غذاهای مغذی را برای انتخاب فرزندانم در خانه راحت تر و راحت تر کنم. من اسم مستعار “اقدام: به کودکان گرسنه غذا دهید“. در اینجا خلاصه ای از این ایده ها آمده است – امیدوارم آنها نیز به شما کمک کنند!

1. ساندویچ یا بوریتو برای صبحانه

ساندویچ صبحگاهی

یک دسته تهیه کنید تا در یخچال خود قرار دهید و می توانید صبحانه ، ناهار ، شام یا میان وعده ها را به راحتی برگردانید. در اینجا نحوه تهیه ساندویچ صبحانه از قبل آمده است (مقاله همچنین شامل دستورالعمل هایی در مورد نحوه بررسی آنها است). شما می توانید همین کار را با بوریتو انجام دهید. آنها را با تخم مرغ جو ، سوسیس ، پنیر و فلفل دلمه ای پخته شده پر می کنند.

2. یک شیشه مخلوط میکس

نارگیل را با آجیل ، غلات ، میوه های خشک ، غلات شکلاتی شکلاتی ، گرانولا ، پاستیل ، پاپ کورن یا هر چیز دیگری که فرزند شما دوست دارد پر کنید. آنها می توانند تکه های مخلوط را هنگام پر بودن از گرسنگی پرتاب کنند.

3. ناهار آماده شده

غذای اضافی برای شام آماده کنید و در یک ظرف بزرگ و گرم به اشتراک بگذارید (من حساب خود را در Costco گرفتم این ظروف آماده سازی غذا شیشه ای مشابه). آیا برای ناهار ایده های سالم تری برای نوجوانان نیاز دارید؟ وارسی 40 ایده ناهار آسان برای بچه ها در خانه

4. نوار خانگی + میان وعده های گازدار

شکلات بدون بادام زمینی

یکشنبه ها یک دسته تهیه کنید تا دخترتان بتواند آنها را برای یک هفته جمع آوری کند. این دستور العمل های ساده ای را که بچه ها دوست دارند ، بررسی کنید:

5. صفحات انتخاب شده

گاهی اوقات فقط به فرزندم غذا می دهم ، فکر می کنم او گرسنه است (معمولاً او). من سال گذشته زمانی که بچه هایم در مدرسه آنلاین شرکت می کردند ، کار “Plate Me Up Plates” را شروع کردم. این بشقاب ترکیبی از پروتئین ، کربن و چربی است و حاوی چیزهایی مانند کراکر ، پنیر ، آجیل ، میوه ها و سبزیجات است. این یک میان وعده کوچک است که به طور کلی غذای مغذی روی بشقاب را ارائه می دهد – با نام خوب.

6. بسته بندی صاف

مواد نرم در کیسه یکبار مصرف

هنگام برداشتن کیف (زیپ تاپ یا.) لغزش را برای کودک آسان کنید چنین کیسه های قابل بازیافت) در همه چیز به جز مایعات. کودک شما می تواند محتویات را در مخلوط کن بریزید و شیر (شیر یا بدون شیر) و کمی ماست به آن اضافه کنید. یا مکعب های ماست سرد برای قرار دادن در کیف خود ((این کاسه بستنی من و مورد علاقه من است) تلاش زیاد برای نوجوان خسته شما؟ اسموتی ها را مخلوط کرده و داخل آن بریزید قالب قالب اینجوری سرد

7. بسته بندی غذای رضایت بخش

با وجود آنچه شنیده اید ، خرید غذای بسته بندی شده اشکالی ندارد. من نمی دانم چگونه کسی می تواند بدون ذخیره مواد غذایی بسته بندی شده ، در خانه نوجوان داشته باشد! (من دوست دارم ظروف را در ظرفی در قفسه بگذارم تا بتوان آنها را به راحتی پیدا کرد و گرفت.) در اینجا چند ایده برای بسته بندی غذاهای سالم برای نوجوانان آورده شده است:

  • بوریتو با بازوها
  • وافل های آستین بلند
  • همبرگرهای بدون گوشت و شیرینی (ما عاشق مورنینگ استار مزارع Chik Patities هستیم)
  • گوشواره های ساخته شده از پنیر
  • ماست
  • بارا (ما عاشق کمال و کلیف هستیم)
  • نان کامل (ما عاشق Triskuits و Wasa هستیم)
  • گرانولا (برای مخلوط کردن روش یا تهیه ماست کاملاً)
  • گوشت گاو و بوقلمون
  • میوه های خشک و خشک
  • بادام زمینی و آجیل
  • غلات سبوس دار (ما عاشق گندم و شیریوس هستیم)
  • یک کیسه بلغور جو دوسر در آنجا می ماند
  • یک بسته کره و دانه های کره
  • فنجان میوه (پیچیده در آب)
  • وان حموم و گواکامول
  • بطری یخ زده
  • جعبه از شیر ساده و طعم دار ساخته شده است

من یک شرکت کننده در برنامه Amazon Services LLC Associates Program هستم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور ایجاد پول به من برای کسب درآمد از طریق پیوند به Amazon.com و وب سایت های مرتبط طراحی شده است.