آشکار شدن گوشی Pixel 7a در رنگ بندی متنوع


آشکار شدن گوشی Pixel 7a در رنگ بندی متنوع

گوگل اخیرا تایید کرده است که کنفرانس توسعه دهندگان I/O بعدی را در 10 می برگزار خواهد کرد. گفته می شود Pixel 7a میان رده یکی از دستگاه هایی است که احتمالا در این رویداد معرفی شود. MySmartPrice و OnLeaks یک ماه قبل از معرفی مورد انتظار، برای افشای رندرهای مطبوعاتی این گوشی هوشمند با یکدیگر همکاری کردند.

گوگل Pixel 7a را می توان در رنگ های خاکستری، سفید و آبی در رندرهای فاش شده مشاهده کرد. تا آنجا که به طراحی مربوط می شود، تفاوت چندانی با Pixel 6a 2022 ندارد. با این حال، اگر گزارش ها را باور کنیم، تغییرات عمده در مشخصات سخت افزاری دستگاه مشاهده می شود.

تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که Pixel 7a دارای صفحه‌نمایش حفره دار است که با حسگر اثر انگشت و نوار دوربین برجسته در عقب یکپارچه شده است. سمت راست دستگاه دارای دکمه پاور و کنترل کننده صدا است. طرف های دیگر گوشی در رندرهای فاش شده قابل مشاهده نیستند.

آشکار شدن گوشی Pixel 7a در رنگ بندی متنوع

مشخصات شایعه شده گوگل پیکسل 7a حاکی از آن بوده که این گوشی از صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می برد. سیستم دوربین دوگانه در عقب احتمالا شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی iMX787 و یک دوربین 12 مگاپیکسلی سونی IMX712 اولتراواید شود. گمان می رود این دستگاه با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه شود.

Pixel 7a دارای چیپست Tensor G2 بوده که شبیع به مدل های پرچمدار Pixel 7 و Pixel 7 Pro است. احتمالاً 7a در حافظه داخلی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت UFS 3.1 عرضه خواهد شد. انتظار می رود هر دو مدل دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 باشند.

7a با سیستم عامل اندروید 13 وارد بازار می شود. اطلاعات مربوط به حجم باتری در حال حاضر مشخص نیست. با این حال، گزارش ها ادعا کرده اند که این دستگاه از شارژ بی سیم 18 واتی و 5 واتی پشتیبانی می کند. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه دقیق گوگل چیست و چگونه محصولی را در آینده نزدیک معرفی می کند.

گوگل هر سال چند مدل اسمارتفون معرفی کرده که یک سری در بهار معرفی شده و یک سری به عنوان مدل پرچمدار در پاییز عرضه می شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید