اتمام موجودی نسخه 512 گیگابایتی پیکسل فولد گوگل در ایالات متحده


اتمام موجودی نسخه 512 گیگابایتی پیکسل فولد گوگل در ایالات متحده

Pixel Fold پاسخ گوگل به سامسونگ Galaxy Z Fold 4 و Z Fold 5 آینده بود. این گوشی در اوایل ماه جاری طی کنفرانس توسعه دهندگان I/O با نمایشگر رده بالا و تراشه Tensor G2 معرفی شد. Pixel Fold به تازگی برای پیش‌سفارش در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت و به نظر می‌رسد گوگل در حال حاضر موجودی مدل رده‌بالا با حافظه 512 گیگابایتی را تمام کرده است.

Pixel Fold به عنوان تنها گوشی هوشمند تاشو گوگل معرفی شد و ارزان نیست. بالاترین نسخه 512 گیگابایتی این گوشی هوشمند دارای برچسب قیمتی 1919 دلاری بوده، اما به نظر می رسد خریداران مایلند به جای پرداختن به نسخه ارزان تر 256 گیگابایتی، دلار اضافی برای این گوشی خرج کنند. مدل رده بالا فقط در گزینه رنگ مشکی Obsidian ارائه می شود و موجودی آن در ایالات متحده تمام می شود.

فروشگاه رسمی گوگل هنوز پیکسل 256 گیگابایتی پیکسل فولد را در دو رنگ Obsidian و Porcelain ارائه می دهد. اگر مدل 512 گیگابایتی را می خواهید، می‌توانید در لیست انتظار ثبت نام کنید. پیکسل فولد 512 گیگابایتی همچنان برای پیش‌سفارش در بریتانیا، آلمان و ژاپن در دسترس است. این گوشی در تاریخ 27 ژوئن عرضه خواهد شد.

Pixel Fold فقط در کشورهای ذکر شده بالا موجود است. گوگل به دلایلی که مشخص نیست، دستگاه تاشو خود را در بازارهایی مانند هند نمی فروشد. برای یادآوری، پیکسل فولد دارای فرم فاکتور فشرده ای است که شبیه به سری Find N Oppo محسوب می شود. این دستگاه از لولای جدید قطره‌ای استفاده می‌کند و با تراشه Tensor G2، همان پردازنده‌ای که سری پیکسل 7 را قدرت می شود، عرضه خواهد شد.

این دستگاه دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی f/1.7، دوربین تله فوتو 10.8 مگاپیکسلی f/3.05 با زوم 5 برابری، دوربین اولتراواید 10.8 مگاپیکسلی f/2.2 با میدان دید 121.1 درجه و دوربین سلفی خارجی 9.5 مگاپیکسلی f/2.2 است.

در اخباری مرتبط در دنیایی که شکل گوشی های هوشمند دائما در حال تغییر است، گوگل قرار بوده اولین گوشی تاشو خود را با نام Pixel Fold در ژوئن 2023 عرضه کند. این شرکت محصول موردانتظار خود را در کنفرانس Google I/O که اخیرا برگزار شد، معرفی کرد.

شایان ذکر است که گوگل Pixel 7a و Pixel Tablet را در کنار دستگاه تاشو خود عرضه کرد. با این حال، شرکت همچنین اشاره کرده است که علاقه مند به ساخت یک گوشی تاشو است. یک تلفن تاشو تاشو نوع دستگاهی متفاوت از Pixel Fold خواهد بود. جمع و جورتر و حمل آسان تر خواهد بود و احتمالاً مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. گوگل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد یک گوشی تاشو اعلام نکرده، اما چند چیز وجود دارد که می‌توان در مورد آنها پیش بینی کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید