نسخه 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی تکنو Phantom V Fold از راه رسید


نسخه 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی تکنو Phantom V Fold از راه رسید

گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold اخیراً راهی بازار شده است. این اولین گوشی تاشو این برند بوده که ویژگی های بزرگی ارائه می دهد. این شرکت همچنین اعلام کرد که این دستگاه در تاسیسات نویدا ساخته می شود که گفته شده ظرفیت فعلی تولید سالانه 24 میلیون دستگاه را دارد. اکنون Tecno جزئیاتی را در مورد پیکربندی جدید Phantom V Fold در سایر مناطق اعلام کرده است.

تکنو Phantom V Fold تنها با رم 12 گیگابایتی + حافظه داخلی 256 گیگابایتی به فروش می رسد. این برند فاش کرد که یک نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از گوشی تاشو را عرضه خواهد کرد. قیمت این مدل اعلام نشد. در مورد مشخصات اصلی، Phantom V Fold یک گوشی تاشو افقی با صفحه نمایش اصلی 6.42 اینچی دارای وضوح +FHD و صفحه نمایش داخلی 7.85 اینچی با وضوح 2000 در 2296 پیکسل است. هر دو نمایشگر دارای یک پنل AMOLED LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتز و یک حفره دوربین در وسط هستند. یک اسکنر اثر انگشت جانبی هم وجود دارد.

تکنو Phantom V Fold دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای است که یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید دارد. یک دوربین 32 مگاپیکسلی در صفحه اصلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی در صفحه نمایش داخلی برای سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد.

در قسمت سخت افزاری ، Phantom V Fold به پردازنده Dimensity 9000 Plus مجهز شده است. رم 12 گیگابایتی LPDDR5 دارد و در گزینه های ذخیره سازی 256 و 512 گیگابایتی ارائه می شود. این گوشی تاشو از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می شود. دستگاه از سیستم عامل اندروید 13 برخوردار است.

در اخباری مرتبط طبق گزارش ها، سری تکنو Camon 20 در دست ساخت بوده و به زودی به عنوان جانشین سری Camon 19 سال گذشته عرضه خواهد شد. سری جدید شامل Camon 20 و Camon 20 Pro می شود. هر دو این گوشی‌ها اخیراً در اینترنت فاش شده و آخرین گزارش، در کنسول Google Play و لیست دستگاه‌های پشتیبانی‌شده به همراه برخی مشخصات کلیدی رویت شدند.

اگرچه تنها دو مدل در Google Play Console لیست شده، مدل پرو را می توان شاهد بود. یکی دارای شماره مدل TECNO-CK6n و دیگری دارای شماره مدل TECNO-CK7n است. هر سه گوشی با یک صفحه نمایش حفره دار با وضوح 2400 در 1080 پیکسل، تراکم صفحه نمایش 480DPI نشان داده شده اند. آنها دارای 8 گیگابایت رم و جدیدترین سیستم عامل اندروید 13 هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید