افشا مشخصات کلیدی ویوو V29 Pro


افشا مشخصات کلیدی ویوو V29 Pro

Vivo اخیرا سری میان رده V27 خود را وارد بازار کرده است. این سری از دو مدل مختلف تشکیل شده که باید به ویوو V27 و 27 پرو اشاره کرد. هر دو گوشی هوشمند دارای مشخصات بسیار قابل توجهی هستند که از جمله باید به صفحه نمایش AMOLED خمیده 120 هرتز، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766V، طراحی شیک و مدرن، شارژ 66 واتی و موارد دیگر اشاره کرد.

اکنون، یک افشا جدید در مورد مدل نسل بعدی یعنی  ویوو V29 Pro، به صورت آنلاین منتشر شده است. در واقع افشا اطلاعات دستگاه قابل توجه بوده و انتظار نمی رفت فاش شود. طبق گزارشی که توسط 91Mobiles منتشر کرده، انتظار داریم که دستگاه آینده نسبت به نسل قبلی خود دارای پیشرفت های جزئی باشد. شایعه شده که V29 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی خمیده AMOLED و شماره مدل V2251 است.

به گفته منبع، انتظار داریم این دستگاه به چیپست مدیاتک سری 8000 5G مجهز شود که تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می دهد. گویی این دستگاه دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در عقب خواهد بود که از لرزشگیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می کند، در حالی که دوربین سلفی دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، شایعه شده که این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع سیمی 66 واتی پشتیبانی می کند.

این گزارش همچنین ادعا می کند که این گوشی با اندروید 13 از پیش نصب شده همراه است. ظاهراً این گوشی در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد، اگرچه رنگ های خاص هنوز فاش نشده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای پنل عقب با تغییر رنگ و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر برای امنیت است. علاوه بر این، وب سایت اشاره می کند که این تلفن هوشمند در ماه آگوست یا سپتامبر در هند و بازارهای خارج از کشور عرضه شود.

در حالی که هنوز زمان قابل توجهی تا عرضه رسمی آن باقی مانده است، باید منتظر ماند بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. ویوو درصدد بوده محصولات آینده را با ویژگی های بزرگ همراه سازد.

مشخص نیست این مدل چه زمانی راهی بازارهای دیگر خواهد شد. بنابراین باید به انتظار ادامه داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید