افشا مشخصات کلیدی گوشی ویوو V29 Lite


افشا مشخصات کلیدی گوشی ویوو V29 Lite

Vivo اخیرا سری V27 را معرفی کرده است و در حال حاضر جزئیات در مورد سری V29 شروع شد. شایعه شده که این سری جدید در ماه ژوئن عرضه می شود، اگرچه هنوز تایید رسمی وجود ندارد.

در حالی که ما مشتاقانه منتظر اطلاعات بیشتر هستیم، گزارشی مشخصات کلیدی ویوو V29 Lite را به اشتراک گذاشته است که انتظار می‌رود عرضه‌ای مقرون به صرفه‌تر در این سری باشد.

91Mobiles، به نقل از Sudhanshu Ambhore، منبع خبر، ادعا می کند که ویوو V29 Lite صفحه نمایش 6.78 اینچی FHD+ AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز و نسبت تصویر 20:9 خواهد داشت. این گوشی می‌تواند از پردازنده کوالکام Snapdragon 695، همراه با پردازنده گرافیکی Adreno پشتیبانی کند.

این چیپست می تواند با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی شود که احتمالاً از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. از نظر نرم‌افزاری، ویوو V29 Lite سیستم‌عامل اندروید 13 را دربرمی گیرد. گزینه های اتصال در دستگاه ممکن است شامل 5G، 4G LTE، دو سیم کارت، Wi-Fi، بلوتوث و درگاه USB Type-C شود.

در بخش دوربین، V29 Lite دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. همچنین ممکن بوده یک لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر، احتمالا برای عکاسی در عمق، داشته باشد. برای سلفی، ممکن است یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو داشته باشید. همچنین می توان به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی اشاره کرد.

با قضاوت از مشخصات، به نظر می رسد ویوو V29 Lite یک گوشی هوشمند میان رده مقرون به صرفه باشد. اگر قیمت آن در محدوده 300 تا 350 دلار باشد، تعجب نخواهیم کرد. در حال حاضر هیچ تایید رسمی از سوی این برند وجود ندارد. در دیگر خبرها انتظار می رود ویوو به زودی از سری گوشی های هوشمند Vivo S17 در چین رونمایی کند. این شرکت قبلاً ویوو S17e را روانه بازار کرده است و اکنون به نظر می‌رسد که در حال کار بر روی معرفی Vivo S17 و S17 Pro است. در یک پست اخیر Weibo، به نظر می‌رسد که Digital Chat Station مشخصات کلیدی Vivo S17 و S17 Pro را فاش کرده است.

نمودار فوق به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگر، مشخصات کلیدی Xiaomi Civi 3 را در ستون اول ذکر کرده است. پس از آن، مشخصات کلیدی Oppo Reno 10 و Reno 10 Pro قرار دارد. در دو ستون آخر، DCS ظاهرا جزئیاتی را در مورد چیپست، دوربین، باتری و قابلیت‌های شارژ سریع Vivo S17 و S17 Pro فاش کرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید