انتشار آپدیت امنیتی ماه می برای گوشی ویوو X90 Pro+


انتشار آپدیت امنیتی ماه می برای گوشی ویوو X90 Pro+

سری ویوو X90 اولین بار در سال 2022 راهی بازار چین شدند و سال جاری نیز به بازار هند و دیگر نقاط راه پیدا کردند. این سری شامل ویو X90، X90 Pro و X90 Pro+ می شود اما در هند تنها دو مدل X90 Pro و X90 عرضه شد. اگرچه با عرضه X90 Pro+، گوشی هوشمند رده بالای معرفی شده توسط Vivo، سطح را بسیار بالا قرار داده، زیرا تحسین های زیادی را برای مشخصات دوربین دریافت کرده است.

اخیراً ویوو X90 Pro+ به‌روزرسانی جدیدی با نسخه نرم افزاری PD2241BF_EX_A_13.0.17.2.W30 دریافت کرده است که شامل بهینه‌سازی‌های مختلف برای دستگاه و همچنین آپدیت امنیتی می 2023 می شود.

به‌روزرسانی جدید توانایی سیستم را برای رفع مشکلی که برخی از برنامه‌ها گه‌گاهی خراب می‌شوند، بهینه می‌کند، همچنین مشکل هرازچندگاهی که در آن صفحات به درستی نمایش داده نمی‌شوند هنگام انتخاب فونت و ستیز نمایش «بزرگ‌ترین» همراه با مشکل نمایش غیرعادی صفحه برطرف می‌شود.

سازگاری و پایداری شبکه نیز بهینه شده است در حالی که دوربین نیز برخی بهینه‌سازی‌ها مانند وضوح عکس‌های گرفته شده در حالت شب و روان بودن عملکرد کلی دوربین را دریافت کرد. نمایش آیکون ها در نوار وضعیت نیز برای ارائه تجربه کاربری بهتر بهینه شد. مشکل گاه به گاه پخش تماس های دریافتی از طریق بلندگو هنگام اتصال ایرفون بلوتوث نیز با آپدیت جدید برطرف شده است.

در همین حال، سازگاری برنامه های شخص ثالث برای رفع مشکلی که در آن برخی از برنامه ها به درستی کار نمی کنند، بهینه شد. این بهبودهای عمده و آپدیت امنیتی ارائه شده توسط به‌روزرسانی جدید، تجربه کاربر را افزایش داده و ثبات سیستم را بهبود می‌بخشد. در دیگر خبرها به نظر می رسد ویوو در حال آماده شدن بوده تا به زودی یک گوشی هوشمند میان رده جدید معرفی کند. به تازگی لیست گواهی EEC تاییدیه ای به گوشی آینده و میان رده ویوو Y27 5G داده است.

در ماه گذشته، گزارش شده بود که Vivo Y27 در لیست های مختلف آنلاین دیده شد. این شامل پایگاه کنسول Google Play شده که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرد و همچنین در وب سایت NCC نیز رویت شد. در پایگاه داده NCC تصاویر زنده ای از دستگاه قبل از رونمایی رسمی آشکار گشت. اکنون، Y27 5G آینده سازنده گوشی های هوشمند چینی حتی در گواهی EEC نیز دیده شده است. این لیست نشان می دهد که شماره مدل V2302 برای تلفن هوشمند مذکور است.

بر اساس گزارش‌های قبلی، می‌دانیم که ویوو Y27 5G ممکن است به تراشه مدیاتک Dimensity 700 مجهز شود. برای کسانی که نمی دانند، Dimensity 700 را می توان همان Dimensity 6020 ریبرند شده دانست. علاوه بر این، دستگاه دارای سیستم عامل FunTouchOS 13 مبتنی بر اندروید 13 نیز است.

منبع: thetechoutlook

به این پست امتیاز بدید